Zamówienia do 130 tys. zł - rok 2022

Znak: ZP-OA.250.1.2022.JS

ZAPYTANIE OFERTOWE
 na "Sukcesywną dostawę materiałów biurowych oraz papierniczych
dla Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach"

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego.
POWIATOWY URZĄD PRACY, 89-600 Chojnice, ul. Lichnowska 5
Regon: 771286166,
NIP:     555-18-22-806, 
telefon/fax:  52 39-50-700 / 52 39-50-734
adres strony internetowej:  https://chojnice.praca.gov.pl
adres poczty elektronicznej: gdch@praca.gov.pl
 
II.  Tryb udzielenia zamówienia.
Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł netto i nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawa zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)

III. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wysokiej jakości, fabrycznie nowych, wolnych od wad technicznych, kompletnych, zgodnych z wymaganymi atestami jakościowymi i normami
w zakresie oznakowań wyrobów materiałów biurowych oraz papierniczych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach. Podane ilości w formularzu cenowym są wartościami szacowanymi, a ich zmniejszenie bądź zwiększenie nie będzie powodować roszczeń Wykonawcy do Zamawiającego.
 
IV. Termin realizacji zamówienia:
Materiały biurowe oraz papiernicze będą dostarczane sukcesywnie partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, od dnia podpisania umowy do 31.05.2023 r.

V.  Warunki udziału w postępowaniu. 

Wymagania stawiane wykonawcy:
  1. wszystkie oferowane materiały będą wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, kompletne, będą posiadały zgodne z właściwymi przepisami atesty, ich stosowanie nie zagraża życiu i zdrowiu człowieka oraz jest bezpieczne dla środowiska;
  2. wszystkie oferowane materiały muszą być w oryginalnych fabrycznych opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykietę identyfikacyjną dany produkt i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania, na opakowaniach zewnętrznych winno być logo producenta, nazwa (typ, symbol) produktu, numer katalogowy, opis zawartości oraz termin przydatności do użycia;
  3. zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane materiały posiadały termin przydatności do użycia, co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy; ilości wskazane w formularzu cenowym, są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu), a wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu umowy zachować takie same ceny jednostkowe jak w przedłożonym formularzu ofertowym. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu cenowym.
  4. wielkość dostarczenia każdej partii materiałów będzie realizowana na podstawie zamówienia wystawionego każdorazowo przez zamawiającego (telefonicznie, za pośrednictwem faksu, lub poczty elektronicznej), w którym zamawiający określi rodzaj, ilość i termin dostawy zamawianego towaru;
  5. wykonawca zobowiązany jest dostarczyć każdą zamawianą partię materiałów biurowych oraz papierniczych własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w stanie nowym i nienaruszonym, w ciągu 3 dni roboczych do wskazanego pomieszczenia w siedzibie zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5, w godzinach 7:00 – 15:00, w dniach pracy zamawiającego;
  6. Szacunkowa ilość materiałów biurowy została wskazana w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Formularza ofertowego. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu w związku ze zmianą ilości zamawianych materiałów, którą określono w w/w załączniku.
  7. Okres gwarancji:
    • wykonawca odpowiada za wady dostarczonych materiałów z tytułu rękojmi;
    • wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji asortymentu stanowiącego przedmiot umowy posiadającego wady i wymiany ich na wolne od wad w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
VI.  Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Joanna Stasiak – Kierownik Działu Organizacyjno-Administracyjnego,
nr telefonu: 52 39-50-719.

VII. Sposób przygotowania oferty.
  1. Oferta, musi być sporządzona w języku polskim, z wykorzystaniem formularzy stanowiących załączniki 1 i 2 do niniejszego zapytania w formie:
    • pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Lichnowska 5, 89-60 Chojnice lub
    • elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem/profilem zaufanym przesłanej e-mailem na adres: j.stasiak@pupchojnice.pl, 
  2. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

VIII. Termin składania ofert.
1. Oferty należy przesyłać do dnia 23.05.2022 r. do godz. 10:00 

IX. Kryteria wyboru. 
  1. Kryterium oceny ofert jest „cena” - znaczenie kryterium - 100% (1% = 1 pkt).
  2. Cena podana w ofercie, musi być ceną ostateczną, kompletną, jednoznaczną, nadto musi uwzględniać: wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, wszelkie zobowiązania Wykonawcy oraz obejmować wszystkie ewentualne dodatkowe stanowiące ryzyko Wykonawcy koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji całości przedmiotu zamówienia.
  3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
  4. Cenę ofertową należy podać cyfrowo, do dwóch miejsc po przecinku.
  5. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianie.
  6. Oferta zawierająca rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona.
  7. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
  8. Oferta, która nie spełnia warunków udziału w postepowaniu zostanie odrzucona.
X.  Informacje o formalnościach, jakie powinny być spełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
  1. Wyniki zapytania ofertowego zostaną zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego: http://www.bip22.lo.pl/?cid=226 
  2. Jeśli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana uchyli się od podpisania umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
    • zamknięcia procedury bez wyboru oferty bez podawania przyczyn,
    • odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyn.
XI. Warunki płatności
Płatność będzie realizowana przelewem, w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury (zgodnie z ilością i rodzajem dostarczonych materiałów biurowych), na konto bankowe Wykonawcy wskazane na fakturze.

XII. Dodatkowe uwagi:
  1. Złożenie zapytania nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postepowania bez podawania uzasadnienia, i bez wyboru Wykonawcy.
  3. Zamawiający nie przewiduje zwrotów kosztów postępowania.
  4. Zamówienie następować będzie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel w budżecie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach.

 

metryczka


Wytworzył: Jadwiga Pestka (10 maja 2022)
Opublikował: Joanna Stasiak (10 maja 2022, 09:20:24)

Ostatnia zmiana: Joanna Stasiak (25 maja 2022, 12:05:24)
Zmieniono: dodano \"Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty\"

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1140