zamówienie na:

Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania serwerowego oraz nośników danych

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 133 000 euro
termin składania ofert: 30 października 2008  10:00
wynik postępowania: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania serwerowego oraz nośników danych za najkorzystaniejszą uznano ofertę firmy: TOPADVERT A. Czaplicka-Worożyńska, ul. Smolna 13, 00-375 Warszawa, cena netto - 66.115,00 PLN, cena brutto - 80.660,30 PLN.  




Ogłoszenie o wynikach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do pobrania tutaj (132kB) pdf

-----------

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach
ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice

Zaprasza do składania ofert w przetargu nieograniczonym na zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania serwerowego oraz nośników danych

I – Nazwa oraz adres zamawiającego

Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice
 
II – Tryb udzielenia zamówienia

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość zamówienia jest poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy.

2. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust.1 oraz art. 39 – 46 Ustawy.
 
III – Adres strony, na której zamieszczona jest SIWZ

Strona BIP: www.bip22.lo.pl
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest do pobrania w Sekcji Przetargi.
 
IV - Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego przy ulicy Lichnowskiej 5 w Chojnicach sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania serwerowego oraz nośników danych według konfiguracji i w ilości przedstawionej w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.

2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Informacje i wymagania związane z dopuszczeniem rozwiązań równoważnych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ.

3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 30210000-4 maszyny do przetwarzania danych  (sprzęt), 30230000-0 sprzęt związany komputerami, 48620000-0 systemy operacyjne.

V – Informacja o możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
VI – Termin wykonania zamówienia

Wymagany termin realizacji zamówienia – do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy.
 
VII – Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy.

2. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie należy spełnić następujące warunki:
(a) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
(b) Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w formie pisemnej, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie oraz dokumenty wymienione w pkt. VI, z tym że dokumenty, o których mowa w pkt. VI ust. 2-4, należy dołączyć dla każdego wykonawcy.
(c) Oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w pkt. X ust. 4

3. W przypadku składania oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami).

4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów określonych w pkt. VI SIWZ.

5. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy:
(a) podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy,
(b) nie spełniają warunków określonych w pkt. V ust. 1
(c) nie potwierdzili spełnienia warunków określonych w pkt. V ust. 1.

6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli w toku badania okaże się, że:
(a) oferta jest niezgodna z ustawą,
(b) jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3,,
(c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
(d) zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
(e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
(f) zawiera błędy w obliczaniu ceny,
(g) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na popełnienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3,
(h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

9. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została oprawiona..
 
VIII – Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1. Wypełniony Formularz Oferty (stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ).

2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ).

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z określeniem przedmiotu działalności oraz wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

5. Dowód wniesienia wadium (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) w przypadku wadium wnoszonego w formie: poręczeń, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej lub informacja o wniesieniu wadium w formie pieniężnej (przelewem na konto Zamawiającego).
 
IX – Wadium

1. Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium.

2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert.

3. Zamawiający ustala wadium w kwocie 2 750,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych).

4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert.

5. Wadium może być wniesione w następujących w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych.

6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy Więcbork
Nr konta 42 8162 0003 0019 0189 2000 0030
z dopiskiem: „Przetarg nieograniczony na zakup komputerów”

7. Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału u Specjalisty ds. Zamówień Publicznych pani Justyny Warczak-Dobrzańskiej pok. nr 19 w siedzibie Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty.

8. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 30 października 2008 roku do godziny 10:00.

9. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (do terminu określonego w pkt. 8) znajdzie się na koncie Zamawiającego.

10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie odrzucona.
 
X - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Przetargowa.

2. Ocena będzie dwuetapowa. Etap I to ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty. Etap II to ocena merytoryczna według kryterium wymienionego w punkcie 3. W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu.

3. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe: cena – 100%.

4. Opis kryteriów, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert.
(a) Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
§ nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego,
§ zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z prowadzonego postępowania.
(b) Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
 
Kryterium: Cena (C)
Znaczenie procentowe kryterium: 100% 
Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 100 punktów
 
5. Zasady oceny kryterium „Cena”
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
P= (Cmin / C ob.) * Maxc

gdzie:
P- ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert
Cob. – cena oferty badanej
Maxc – maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium cena.
 

1. Zaproponowana cena ma uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizację zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie wykonawcy i projekcie umowy.

2.  W przypadku, gdy jedynym kryterium jest cena, a Zamawiający  nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia (w terminie określonym przez Zamawiającego) ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
 
XI – Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Termin składania ofert upływa 30 października 2008 o godz. 10:00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu  ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

2.    Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego –
Powiatowy Urząd Pracy, ul. Lichnowska 5,
89-620 Chojnice, pokój numer 13.

3.    Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 października 2008 roku o godz. 10:15, w siedzibie Zamawiającego –
Powiatowy Urząd Pracy, ul. Lichnowska 5,
89-620 Chojnice, pokój numer 25.

4.    Informacje ogłoszone w trakcie publicznego otwarcia ofert zostaną udostępnione nieobecnym wykonawcom, którzy złożyli oferty, na ich wniosek.
 
XII – Termin związania ofertą

1. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
 
XIII – Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
 
XIV – Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia postępowania z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 


Treść ogłoszenia (174kB) pdf

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (267kB) pdf

Zał. 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (184kB) pdf

Zał. 2 do SIWZ - Formularz ofertowy (251kB) pdf

Zał. 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (102kB) pdf

Zał. 4 do SIWZ - Projekt umowy (161kB) pdf

Załącznik nr 1 do Umowy (153kB) pdf

Załącznik nr 2 do Umowy (103kB) pdf

metryczka


Opublikował: Justyna Dobrzańska (21 października 2008, 13:20:55)

Ostatnia zmiana: Justyna Dobrzańska (31 października 2008, 13:49:00)
Zmieniono: Dodano pilk do pobrania - wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1000