zamówienie na:

Zaopatrywanie Powiatowego Urzędu pracy w Chojnicach e materiały eksploatacyjne do drukarek

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP-251-12/ALR/2
wartość: poniżej kwot z art. 11 ust. 8
termin składania ofert: 27 kwietnia 2010  09:00
wynik postępowania: W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych na: „Zaopatrywanie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach w materiały eksploatacyjne do drukarek” Zamawiający dokonał oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: 1. cena - 60% 2. rodzaj materiałów eksploatacyjnych – 40% W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli następujący wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRIM Marcin Ilski ul. Lotnicza 15D/15, 56-400 Oleśnica Cena brutto 38 896,04 Wykonawca wykluczony, oferta odrzucona New Technology Poland Bydgoszcz Sp. z o.o. ul. Łomżyńska 33, 85-863 Bydgoszcz Cena brutto 40 627,22 Kryterium cena 52,2 Kryterium rodzaj mat. eksploat. 28,4 Punktacja łączna 80,6 P.H.U „TRANZYSTOR 1” Iwona Łukasińska ul. Załogowa 17 80-557 Gdańsk Cena brutto 41 445,84 Kryterium cena 51,2 Kryterium rodzaj mat. eksploat. 29,5 Punktacja łączna 80,7 HiCOPY Polska Sp. z o.o. ul. Lindego 7, 30-148 Kraków Cena brutto 63 446,10 Kryterium cena 33,5 Kryterium rodzaj mat. eksploat. 27,4 Punktacja łączna 60,9 ADOS Wiesław Mićko ul. Pilotów 3, 80-460 Gdańsk Cena brutto 64 690,49 Kryterium cena 32,8 Kryterium rodzaj mat. eksploat. 40,0 Punktacja łączna 72,8 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HERMES K. Szmaglińska, J. Górnowicz ul. Towarowa 20a, 89-620 Chojnice Cena brutto 35 372,14 Oferta odrzucona PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź Cena brutto 41 767,92 Kryterium cena 50,8 Kryterium rodzaj mat. eksploat. 29,5 Punktacja łączna 80,3 W wyniku zakończonego postępowania wyłoniono najkorzystniejszą ofertę: P.H.U „TRANZYSTOR 1” Iwona Łukasińska ul. Załogowa 17, 80-557 Gdańsk WYNIK: 80,7 pkt Uzasadnienie: Zgodnie z zapisem art. 91.1. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta złożona przez Wykonawcę spełniają wymagania określone w SIWZ i w wyniku oceny przeprowadzonej w oparciu o kryteria wskazane w SIWZ uzyskała największą liczbę punktów. W wyniku badania i oceny ofert stwierdzono, iż w postępowaniu złożono 5 ważnych ofert nie podlegającą odrzuceniu. Z postępowania wykluczono 1 Wykonawcę i odrzucono 2 oferty. Oferta nr 1 P.W. GRIM Marcin Ilski ul. Lotnicza 15d/15 56-400 Oleśnica Działając na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. 2007 nr 223, poz. 1655 ze zmianami) Zamawiający wykluczył Wykonawcę z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy oferta Wykonawcy uznana została za odrzuconą. Uzasadnienie: 1. Wykonawca nie wykazał, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (nie złożono wymaganego oświadczenia). 2. Wykonawca nie potwierdził spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (nie złożono dokumentów potwierdzających realizacji min. 1 usługi swoim zakresem i wartością odpowiadającej usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia). Oferta nr 6 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HERMES K. Szmaglińska, J. Górnowicz ul. Towarowa 20a, 89-620 Chojnice Działając na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. 2007 nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy Oferta została. Uzasadnienie: W wyniku testu dostarczonych materiałów eksploatacyjnych zamawiający stwierdził, iż nie są one zgodne z wymaganiami. Informujemy, iż umowa sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1, tj. nie wcześniej niż w terminie 5 dni od dnia powiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej.  





Zaopatrywanie Powiatowego Urzędu pracy w Chojnicach e materiały eksploatacyjne do drukarek

PRZETARG NIEOGRANICZONY
 
I. ZAMAWIAJĄCY
 
NAZWA I ADRES:

Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
 ul. Lichnowska 5
89-620 Chojnice

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchojnice.pl, www.bip22.lo.pl
 
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
1. Rodzaj zamówienia: dostawa
 
2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
 
      Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne zaopatrywanie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach w materiały eksploatacyjne do drukarek. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listą modeli sprzętu, do której jest przeznaczony oraz terminem ważności.
      Zamawiający dopuszcza wyłącznie fabrycznie nowe, oryginalne materiały eksploatacyjne. Przez produkt fabrycznie nowy należy rozumieć taki, który posiada wszystkie cechy nowego, tzn. nie był: uzupełniany, przerabiany, eksploatowany. Przedmiot zamówienia nie może nosić cech otwierania, musi posiadać nową obudowę, nowe dysze, nowe hermetyczne opakowanie.
Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, tzn. innego niż podany „z nazwy” w załączniku 1 do SIWZ pod warunkiem, że posiada on takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, jak produkt oryginalny. Przez produkty równoważne rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie wydajności, nie ograniczające pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników.
Zamawiający dopuszcza wyłączne produkty, które w żadnym stopniu nie naruszają praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Nie dopuszcza się możliwości zaoferowania materiałów napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub Unii Europejskiej.
Składając ofertę na produkty równoważne, wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające ich równoważność w stosunku do wzorca (produktu oryginalnego). Dokumenty te mogą być wystawione przez zewnętrzne podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia lub przez producenta wskazanego w ofercie produktu równoważnego (specyfikacja towaru).
W celu umożliwienia Zamawiającemu stwierdzenia czy spełniają one wymogi równoważności, wykonawca dołączy do oferty wymienione powyżej  dokumenty w odniesieniu zarówno do zamiennika, jak i wzorca.
Z porównania treści dwóch dokumentów (np. dwóch specyfikacji wystawionych przez producenta produktu oryginalnego i producenta zamiennika) musi bezsprzecznie wynikać, że produkt równoważny posiada nie gorsze parametry niż produkt oryginalny w zakresie wydajności określonej liczbą stron formatu A4 przy wartości procentowej zadruku określonego w specyfikacji produktu oryginalnego.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedłożenia zbiorczych specyfikacji obejmujących więcej niż jeden model urządzenia, o ile pochodzić one będą bezpośrednio od producenta wyrobu.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do dostarczenia egzemplarzy towaru do testów, w celu zweryfikowania ich zgodności z wymaganiami.
Szczegółowe ilości poszczególnego asortymentu oraz informacje uzupełniające dotyczące przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne winny posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia zainstalowania produktu w urządzeniu (niezależnie od daty zakupu i okresu przechowywania).
 
 
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
 
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
 
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: IV-XII 2010
 
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
 
  • posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  • posiadający wiedzę i doświadczenie,
  • dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  • niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, potwierdzający spełnienie warunków.
2. W przypadku Wykonawców mających swoją siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  są oni zobowiązani do przedłożenia dokumentu lub dokumentów wystawionych w kraju pochodzenia, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając, iż:
 
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
3.    Ocena spełnienia warunków w postępowaniu
 
Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy:
 
  • nie spełniają warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i art. 24 ustawy,
  • złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
  • nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.
 
4.    Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli:
 
  • jest niezgodną z ustawą,
  • jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ,
  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o jej zwalczaniu,
  • zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
  • została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
  • zawierającą błędy w obliczeniu ceny (z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3),
  • Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,
  • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
 
 
IV. PROCEDURA
 
KRYTERIA OCENY OFERT
 
Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1.    W trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
 
  •   kryterium najniższej ceny brutto za wykonanie zamówienia– 60 %
  •   kryterium rodzaj materiałów eksploatacyjnych – 40% zgodnie z zapisem siwz
 
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
ul. Lichnowska 5, pokój 27 (I piętro)
89-620 Chojnice.
 
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
 
27.04.2010 godzina 09:00
 
miejsce:
 
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
ul. Lichnowska 5, Sekretariat - pokój 13 (I piętro)
89-620 Chojnice.
 
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
 
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
 
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.



Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (425kB) pdf
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (61kB) plik
Formularz ofertowy (37kB) plik
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (43kB) plik
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu udziału w postępowaniu (42kB) plik
Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (43kB) plik
Wzór umowy (59kB) plik

metryczka


Opublikował: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (20 kwietnia 2010, 07:28:59)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (19 maja 2010, 08:11:16)
Zmieniono: Wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1114