zamówienie na:

Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Fryzjer-stylista

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP-771-11/ALR/2010
wartość: poniżej kwot art. 11 ust. 8
termin składania ofert: 7 lipca 2010  09:00
wynik postępowania: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach dziękuje za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych na: „Organizację i przeprowadzenie szkolenia: Fryzjer-stylista”. Poniżej podajemy informację o wyniku postępowania. W trakcie postępowania Zamawiający dokonał oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: 1. cena - 40% 2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 25% 3. posiadanie certyfikatu jakości usług, obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia – 20% 4. materiały dydaktyczne – 15% W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta. BZDZ Szkoła Biznesu w Chojnicach ul. Lichnowska 5 89-620 Chojnice Cena: 39968,51 Oferta została uznana za najkorzystniejszą. Uzasadnienie: Zgodnie z zapisem art. 91.1. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta złożona przez Wykonawcę spełniają wymagania określone w SIWZ i w wyniku oceny przeprowadzonej w oparciu o kryteria wskazane w SIWZ uzyskała największą liczbę punktów [90].  




Chojnice: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Fryzjer-stylista
Numer ogłoszenia: 187818 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach , ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchojnice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip22.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Fryzjer-stylista.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Fryzjer - stylista w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie 13 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach, posiadających wykształcenie min. zawodowe. Szkolenie w zakresie objętym zamówieniem będzie realizowane na terenie miasta Chojnice. Minimalny zakres szkolenia: 1) Moduł I związany z tematem szkolenia: Zakres zajęć teoretycznych powinien obejmować następujące zagadnienia: - budowa i właściwości włosa, - rodzaje włosów oraz sposoby pielęgnacji, - techniki strzyżeń damskich i męskich oraz modelowania włosów, - zasady doboru fryzury do kształtu głowy, wykonywanie zabiegów chemicznych, koloryzacyjnych i pielęgnacyjnych włosów, komunikacja z klientem, - organizacja salonu fryzjerskiego oraz stanowiska pracy zgodnie w przepisami BHP. Zakres zajęć praktycznych powinien obejmować następujące zagadnienia: wykonywanie zabiegów pielęgnacyjno - leczniczych włosów i skóry głowy tj. mycie, masaż, nacieranie, okłady oraz kąpiele włosów, nowoczesne techniki strzyżenia i modelowania włosów, techniki koloryzacji, przedłużania i zagęszczania włosów, nakręcanie włosów na wałki, upinanie koków i wykonywanie uczesań okazjonalnych, 2) Moduł II - Elementy wizażu, 3) Moduł III - ABC przedsiębiorczości (około 20 godzin), w tym: podstawy prawne funkcjonowania małych firm, obowiązki formalno-prawne wynikające z podejmowania działalności gospodarczej, zasady tworzenia biznes planu, rozliczanie z ZUS i US, wypełnianie najczęściej stosowanych druków i formularzy, zarządzanie w gabinecie fryzjerskim, 4) Moduł IV - Aktywne poszukiwanie pracy (około 20 godzin), w tym: atuty zawodowe i bariery w poszukiwaniu pracy, nowoczesne metody i techniki aktywnego poszukiwania pracy i ich wpływ na uzyskany efekt, zasady sporządzania dokumentów aplikacyjnych, prawidłowa komunikacja i asertywność sposobem na skuteczną autoprezentację przed przyszłym pracodawcą Uwaga: W pkt 4 został podany minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które winny zostać podjęte podczas szkolenia z możliwością ich rozszerzenia. Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 450 godzin zegarowych w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia. Zajęcia powinny być prowadzone głównie w formie pokazów, ćwiczeń i zadań praktycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych składa następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy (lub uaktualnione przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w tym: dokument, wystawiony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych oraz wydruk ze strony Rejestru instytucji szkoleniowych (www.ris.praca.gov.pl) potwierdzający kontynuowanie przez jednostkę działalności szkoleniowej w roku 2010. Ocena na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: Wykonawca musi wykazać, że przeprowadził co najmniej 1 szkolenie dla grupy minimum 10-osobowej (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze szkoleniowej obejmującej zakres przedmiotu zamówienia. Wykonawca poda przedmiot, wartość, oraz datę wykonania i odbiorców (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane (lub są wykonywane - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) należycie. Opis przeprowadzonych szkoleń musi zawierać m.in. liczbę godzin szkolenia oraz wyszczególnienie podstawowych bloków tematycznych, które realizowane były w jego zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat wykonał co najmniej jedną pracę podobną do przedmiotu zamówienia. Za pracę podobną Zamawiający uzna realizację przez Wykonawcę usługi, których zakres w przeważającej części odpowiada zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, każda potwierdzona odpowiednimi referencjami. W celu spełnienia wymogu Wykonawca dowiedzie w Wykazie wykonanych usług szkoleniowych, iż program wcześniej realizowanych szkoleń w min. 50% był(jest) zgodny z przedmiotem zamówienia. Przedstawione przez Wykonawcę ankiety oraz ich ewaluacje nie stanowią dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług. Ocena na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wykaże, iż: Dysponuje lub dysponować będzie minimum 2 osobami, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły min. 1 szkolenie, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia. Osoby ujęte w wykazie kadry dydaktycznej przewidziane do realizacji szkolenia powinny posiadać kwalifikacje i uprawnienia odpowiednie do zakresu przedmiotu zamówienia. Ponadto osoby, które będą realizowały część teoretyczną szkolenia, muszą posiadać wykształcenie wyższe. Jeżeli osoby przewidziane do realizacji części praktycznej mają niższe wykształcenie muszą dodatkowo posiadać przygotowanie pedagogiczne. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) dokumentów potwierdzających spełnianie warunku, tzn. posiadanie wykształcenia wyższego, uprawnień pedagogicznych oraz pozostałych dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień. Ocena na zasadzie spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Posiadanie certyfikatu jakosci usług obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia - 20
  • 3 - Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 25
  • 4 - Materiały dydaktyczne - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ul. Lichnowska 5 pokój 27 89-620 Chojnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ul. Lichnowska 5 pokój 13-Sekretariat 89-620 Chojnice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie organizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (572kB) pdf

{ Formularz ofertowy - załącznik nr 1 (86kB) plik

Program szkolenia - załącznik nr 2 (1725kB) plik

Wykaz usług szkoleniowych - załącznik nr 3 (1618kB) plik

Wykaz kadry dydaktycznej - załącznik nr 4 (77kB) plik

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (79kB) plik

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 6 (79kB) plik

Oświadczenie o niezaleganiu - załącznik nr 7 (80kB) plik

Kalkulacja kosztów - załącznik nr 8 (96kB) plik

Projekt umowy (607kB) pdf


Zamawiający informuje
o modyfikacji zapisu
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia


Jest:

Rozdział IV TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: III kwartał 2010 roku.
2. Rozpoczęcie szkolenia musi nastąpić w ciągu 10 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
3. Czas trwania szkolenia nie może być dłuższy niż 50 dni roboczych.

Winno być:

Rozdział IV TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: III kwartał 2010 roku.
2. Rozpoczęcie szkolenia musi nastąpić w ciągu 10 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
3. Czas trwania szkolenia nie może być dłuższy niż 75 dni roboczych.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - modyfikacja (573kB) pdf

metryczka


Opublikował: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (29 czerwca 2010, 14:52:24)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (12 lipca 2010, 09:47:40)
Zmieniono: Wprowadzono wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 715