zamówienie na:

Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych.

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP-771-12/ALR/2010
wartość: poniżej kwot z art. 11 ust 8 ustawy Pzp
termin składania ofert: 21 lipca 2010  09:00
wynik postępowania: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach dziękuje za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych na: „Organizację i przeprowadzenie szkolenia: Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych”. Poniżej podajemy informację o wyniku postępowania. W trakcie postępowania Zamawiający dokonał oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: 1. cena - 40% 2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 25% 3. posiadanie certyfikatu jakości usług, obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia – 20% 4. materiały dydaktyczne – 15% W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 5 ofert. Oferta nr 1 Ośrodek Kształcenia Kadr „DORADCA” Ewa Prus ul. Powstańców Wielkopolskich 63 lok. 105 70-130 Szczecin cena;16 332,80 kryterium 1:40pkt kryterium2: 0 pkt. kryterium 3:10pkt kryterium4:15pkt. suma;65,00 Oferta nr 3 AuPair ANYA Biuro Edukacyjno-Informacyjne ANYA Consulting s.c. ul. Wrzosowa 5 62-010 Pobiedziska Letnisko cena; 24 000,00 kryterium1:27,22pkt. kryterium2: 25pkt. kryterium3: 10pkt. kryterium4: 3,75pkt. suma: 65,97 Oferta nr 5 Bydgoski Zakład Doskonalenia Zawodowego Szkoła Biznesu w Chojnicach ul. Lichnowska 5 89-620 Chojnice cena;29 503,10 kryetrium1:22,14pkt. kryterium2:4,17pkt. kryterium3:10pkt. kryetrium4:3,75pkt. suma;40,06 W wyniku zakończonego postępowania wyłoniono najkorzystniejszą ofertę: AuPair ANYA Biuro Edukacyjno-Informacyjne ANYA Consulting s.c. ul. Wrzosowa 5 62-010 Pobiedziska Letnisko WYNIK: 65,97 pkt Uzasadnienie: Zgodnie z zapisem art. 91.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta złożona przez Wykonawcę spełniają wymagania określone w SIWZ i w wyniku oceny przeprowadzonej w oparciu o kryteria wskazane w SIWZ uzyskała największą liczbę punktów. W wyniku badania i oceny ofert stwierdzono, iż w postępowaniu złożono 3 ważne oferty nie podlegające odrzuceniu. Z udziału w postępowaniu wykluczono 1 wykonawcę. Informujemy, iż umowa sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1, tj. nie wcześniej niż w terminie 5 dni od dnia powiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej. 




Chojnice: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 200130 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach,

ul. Lichnowska 5,

89-620 Chojnice, woj. pomorskie,

tel. 52 39 50 726, faks 52 39 50 734.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchojnice.pl, www.bip22.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą:Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach, posiadających wykształcenie min. podstawowe lub gimnazjalne.

Szkolenie w zakresie objętym zamówieniem będzie realizowane na terenie miasta Chojnice. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego). Możliwość udziału w szkoleniu osób kierowanych przez inne instytucje podejmie Zamawiający po rozpatrzeniu stosownego wniosku.

Minimalny zakres szkolenia - opis modułów szkoleniowych:

Zajęcia teoretyczno - praktyczne - 140 godzin powinny zawierać:

1) wykonywanie codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego,

2) wykonywanie zabiegów pielęgnacyjno - higienicznych (m.in. pielęgnacja ran przewlekłych, pielęgnacja chorego leżącego w łóżku,

3) czuwanie nad prawidłowym odżywianiem osób starszych i niepełnosprawnych,

4) postępowanie z wybranymi problemami zdrowotnymi,

5) udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia zdrowia i życia, reanimacja,

6) rozpoznawanie, klasyfikacja i eliminowanie czynników i sytuacji zagrażających zdrowiu i bezpieczeństwu podopiecznego,

7) współpraca z podopiecznym i jego rodziną,

8) rozpoznawanie potrzeb podopiecznego w zakresie wykorzystania czasu wolnego,

9) stosowanie wybranych form terapii zajęciowej,

10) organizowanie zajęć rekreacyjnych podopiecznego.

Zajęcia praktyczne (praktyka) na terenie powiatu chojnickiego w jednostkach (placówkach specjalistycznych) takich jak np.: Dom Opieki Osób Starszych, Hospicjum - 80 godzin (na 1 osobę szkolona).

Przydziału do odbycia praktyki dokona instytucja szkoląca (Wykonawca) w porozumieniu z uczestnikami szkolenia. Każdy uczestnik kursu musi odbyć praktykę w jednej placówce specjalistycznej.

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia praktyki w co najmniej dwóch specjalistycznych placówkach.

Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 220 (godzin zegarowych) w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia.

Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy. Szkolenie należy zrealizować wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu.

W przypadku pełnych miesięcy szkolenia plan zajęć powinien obejmować nie mniej niż 150 godzin zegarowych w każdym miesiącu, przypadających na jednego uczestnika.

Zajęcia dla każdego z uczestników szkolenia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 08:00 - 18:00.

Ilość godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin zegarowych. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, etc.

Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji szkolenia, zapewni co najmniej:

1 salę do zajęć teoretyczno-praktycznych, wyposażoną w 16 stanowisk oraz sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowane do szkolenia objętego zamówieniem, spełniającą wymogi BHP i ochrony Ppoż;

swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody);

dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk);

dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenia kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących lub zimnych, łyżeczki.

Wykonawca we wszystkie dni szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek w postaci: kawy, herbaty, zimnych napojów oraz ciastek.

Sale, w których odbywać się będzie szkolenie muszą być przestronne, jasno oświetlone, wyposażone w niezbędny sprzęt dydaktyczny i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia.

Do realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest podać wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia, objętego przedmiotem umowy.

Minimalne wymagania zamawiającego co do kwalifikacji i doświadczenia osób prowadzących szkolenie zostały wskazane w siwz.

Każdy uczestnik po pozytywnym zakończeniu szkolenia musi otrzymać zaświadczenie o jego ukończeniu, w myśl Rozporządzenia Ministra Edukacji i nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216 ze zm.).

Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę/osoby prowadzące nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym.

Wykonawca zobowiązany będzie do sprawdzenia efektów szkolenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 37.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych składa następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy (lub uaktualnione przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w tym: dokument, wystawiony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych oraz wydruk ze strony Rejestru instytucji szkoleniowych (www.ris.praca.gov.pl) potwierdzający kontynuowanie przez jednostkę działalności szkoleniowej w roku 2010. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: Wykonawca musi wykazać, że przeprowadził co najmniej 1 szkolenie dla grupy minimum 10-osobowej (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze szkoleniowej obejmującej zakres przedmiotu zamówienia. Wykonawca poda przedmiot, wartość, oraz datę wykonania i odbiorców. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane (lub są wykonywane - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) należycie. Opis przeprowadzonych szkoleń musi zawierać m.in. liczbę godzin szkolenia oraz wyszczególnienie podstawowych bloków tematycznych, które realizowane były w jego zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat wykonał, co najmniej, jedną pracę podobną do przedmiotu zamówienia. Za pracę podobną Zamawiający uzna realizację przez Wykonawcę usługi, których zakres w przeważającej części odpowiada zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, każda potwierdzona odpowiednimi referencjami. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym, Wykonawca wykaże, iż: zajęcia praktyczne zostaną przeprowadzone w zakładzie opiekuńczym oraz, ze dysponuje lub będzie dysponował 1 łóżkiem z wyposażeniem, 1 fantomem, 1 wózkiem i chodzikiem inwalidzkim i 5 stolikami do ćwiczeń manualnych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wykaże, iż: a. dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej, 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i która posiada wykształcenie wyższe pielęgniarskie oraz legitymuje się doświadczeniem w prowadzeniu zajęć w co najmniej 1 szkoleniu w zakresie objętym zamówieniem. Wszystkie osoby ujęte w wykazie kadry dydaktycznej przewidziane do realizacji szkolenia powinny posiadać kwalifikacje i uprawnienia odpowiednie do zakresu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) dokumentów potwierdzających spełnianie warunku, tzn. posiadanie wykształcenia wyższego, oraz pozostałych dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia- nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku odnośnie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące Załącznik nr 5 do siwz. W tym wypadku Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 25
  • 3 - Posiadanie certyfikatu jakości usug obejmujących swoim zakresem przedmiot zamówienia - 20
  • 4 - Materiały dydaktyczne - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ul. Lichnowska 5 pokój 27 89-620 Chojnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ul. Lichnowska 5 pokój 13-Sekretariat (I piętro) 89-620 Chojnice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (556kB) pdf

Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 (86kB) plik

Program szkolenia - Załącznik nr 2 (1722kB) plik

Wykaz usług szkoleniowych - Załącznik nr 3 (1618kB) plik

Wykaz kadry dydaktycznej - Załącznik nr 4 (77kB) plik

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 5 (79kB) plik

Oświaqdczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 6 (79kB) plik

Oświadczenie o niezaleganiu z opłatami - Załącznik nr 7 (80kB) plik

Kalkulacja kosztów - Załącznik nr 8 (96kB) plik

Projekt umowy - Załącznik nr 9 (607kB) pdf

metryczka


Opublikował: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (8 lipca 2010, 11:22:00)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (5 sierpnia 2010, 16:41:36)
Zmieniono: Wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 825