zamówienie na:

Remont pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej - II etap

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP-251-33/ALR/2010
wartość: poniżej kwot art.11 ust. 8
termin składania ofert: 23 listopada 2010  07:30
wynik postępowania: INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach dziękuje za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych na: „Remont pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej – II etap”. W trakcie postępowania Zamawiający dokonał oceny ofert na podstawie kryterium: 1. cena - 100% W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty. W wyniku badania i oceny ofert stwierdzono, iż w postępowaniu złożono 2 ważne oferty nie podlegające odrzuceniu. Z udziału w postępowaniu nie został wykluczony żaden z Wykonawców. W wyniku zakończonego postępowania wyłoniono najkorzystniejszą ofertę: Zakład Ogólnobudowlany mgr inż. Henryk Dłużewski ul Grunowo 35 89-620 Chojnice WYNIK: 100 pkt Uzasadnienie: Zgodnie z zapisem art. 91.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta złożona przez Wykonawcę spełniają wymagania określone w SIWZ i w wyniku oceny przeprowadzonej w oparciu o kryterium wskazane w SIWZ uzyskała największą liczbę punktów. Dane wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oraz punktacja łączna. Numer oferty/Wykonawca Cena brutto Kryterium SUMA CENA Oferta nr 1 Zakład Ogólnobudowlany Józef Urbaniak ul. Angowicka 52A 89-600 Chojnice cena 111 114,49 kryterium cena 96,21 Wynik 96,21 Oferta nr 2 Zakład Ogólnobudowlany mgr inż. Henryk Dłużewski ul Grunowo 35 89-620 Chojnice cena 106 902,22 kryterium cena 100,00 Wynik 100 Informujemy, iż umowa sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w dniu 24.11.2010 r. Zgodnie z zapisem art. 94 ust. 2 pkt 3 lit. a Ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, iż zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminów, o których mowa w art. 94 ust. 1, jeżeli: • w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 nie odrzucono żadnej oferty oraz • w przypadku trybu przetargu nieograniczonego albo zapytania o cenę nie wykluczono żadnego wykonawcy.  




Remont pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej - II etap

Numer ogłoszenia: 361298 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach , ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchojnice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip22.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej -II etap.

Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest w Chojnicach przy ul. Lichnowskiej 5.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:

Załącznik Nr 1 do SIWZ Koncepcja architektoniczna adaptacji pomieszczeń CAZ w PUP Chojnice Załącznik Nr 2 do SIWZ Przedmiar robót

Załącznik Nr 3 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Załącznik Nr 4 do SIWZ Kosztorys ślepy

3. Przedmiot i zakres robót budowlanych.

A. Remont toalet (damskiej i męskiej) znajdujących się na I piętrze budynku PUP

a) demontaż zlewów kuchennych oraz umywalki wraz z bateriami,

b) demontaż grzejników żeliwnych wraz z zaworami grzejnikowymi lub dwuzłączkami,

c) demontaż istniejących ustępów oraz pisuarów wraz z rurociągiem i podejściem odpływowym z rur, itp.

d) wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko,

e) przebudowa istniejących ścianek działowych,

f) wykonanie przycisków do spłuczek podtynkowych,

g) wykonanie okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi,

h) instalacje hydrauliczne,

i) (wymiana) rozebranie istniejącej i położenie nowej posadzki z płytek,

j) rozebranie wykładziny ściennej z płytek

k) licowanie ścian płytkami na klej

l) ułożenie tapet wytłaczanych na styk

m) wykonanie cokołu ze stali nierdzewnej

n) przygotowanie i malowanie pomieszczeń: zeskrobanie i zmycie istniejącej farby, gruntowanie, wewnętrzne gładzie gipsowe, malowanie, itp.

o) montaż misek ustępowych oraz pisuaru z zaworem spłukującym,

p) montaż grzejników stalowych,

q) montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym - umywalki nablatowe prostokątne,

r) montaż baterii umywalkowych lub zmywakowych stojących,

s) naświetla stałe fabrycznie wykończone,

t) montaż luster (3.00*1.50 oraz 1.50*1.00),

u) obsadzenie skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych jednodzielnych pełnych wraz z ościeżnicami

- Instalacje elektryczne

a) demontaż opraw żarowych porcelanowych lub plafonier przykręcanych,

b) montaż z podłączeniem opraw oświetleniowych żarowych bryzgo-, strugo-odopornych, porcelanowych zawieszanych, końcowych

c) montaż suszarek do rąk,

d) opomiarowanie instalacji.

B. Remont schodów wewnętrznych z sali operacyjnej na I piętro

- Wymiana glazury

a) rozebranie istniejącej okładziny schodów oraz cokolików z płytek (łącznie z podestem znajdującym się na półpiętrze),

b) wykonanie okładziny z płytek (stopnie oraz cokoliki) dostosowanej do istniejącej posadzki sali operacyjnej oraz płyt stanowiących wykończenie istniejącej balustrady (podstopnie).

- Wykonanie pasów tynku mozaikowego

C. Remont korytarza I piętro - Wymiana glazury

a) rozebranie istniejącej posadzki z płytek wraz z cokolikami,

b) położenie posadzki płytkowej (wraz z cokolikami) będącej odwzorowaniem posadzki sali operacyjnej, - uzupełnienie istniejącej okładziny ściennej z tynku mozaikowego zgodnie z opisem zawartym w przedmiarze robót - kolory do uzgodnienia z Zamawiającym.

D. Zabudowa wnęki

a) przebudowa ścianki działowej wnęki

b) obsadzenie skrzydeł drzwiowych PCV wewnętrznych dwudzielnych szklonych,

c) rozebranie istniejącej posadzki z płytek (wraz z cokolikami),

d) położenie posadzki płytkowej (wraz z cokolikami) będącej odwzorowaniem posadzki sali operacyjnej,

e) przygotowanie i malowanie pomieszczeń: zeskrobanie i zmycie istniejącej farby, gruntowanie, wewnętrzne gładzie gipsowe, malowanie farbami emulsyjnymi, itp.


Niezbędne prace związane z opisanymi powyżej znajdują się w dokumentacji stanowiącej załączniki 2-4 do siwz.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.00.00.00-7,

45.26.23.00-4,

45.26.23.50-9,

45.43.00.00-0,

45.44.21.00-8,

45.42.11.00-5,

45.31.00.00-3,

45.33.00.00-9,

45.43.22.20-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.600 zł (słownie: dwatysiącesześćsetzłotych00/100).

2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

1) pieniądzu,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3) gwarancjach bankowych,

4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).

3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy BS Więcbork Nr rachunku: 42 8162 0003 0019 0189 2000 0030

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez wykazanie, iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) Wykonawca wykonał, co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 90 000 zł. Wykonawca poda rodzaj, wartość oraz datę i miejsce wykonania (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez wykazanie posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach

ul. Lichnowska 5 pokój 27

89-620 Chojnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

23.11.2010 godzina 07:30,

miejsce:

Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach

ul. Lichnowska 5 pokój 13 (Sekretariat)

89-620 Chojnice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (561kB) pdf

Koncepcja architektoniczna - Załącznik nr 1 (547kB) pdf

Przedmiar robót - Załącznik nr 2 (121kB) pdf

Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 3 (242kB) pdf

Kosztorys ślepy - Załacznik nr 4 (320kB) pdf

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załacznik nr 5 (39kB) plik

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 6 (40kB) plik

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (osoby fizyczne) - Załącznik nr 6a (41kB) plik

Wykaz robót budowlanych - Załącznik nr 7 (35kB) plik

Formularz oferty - Załącznik nr 8 (37kB) plik

Pełnomocnictwo - Załącznik nr 9 (44kB) plik

Wykaz podwykonawców - Załącznik nr 10 (34kB) plik

Zobowiązanie - Załącznik nr 11 (41kB) plik

Wzór umowy - Załącznik nr 12 (171kB) pdf


metryczka


Opublikował: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (8 listopada 2010, 14:29:05)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (23 listopada 2010, 13:32:48)
Zmieniono: Wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 992