zamówienie na:

Zaopatrywanie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach w materiały eksploatacyjne do drukarek oraz kserokopiarek

zamawiający: PUP Chojnice
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP-251-1/p/ALR/2011
wartość: poniżej kwot art. 11 ust. 8
termin składania ofert: 28 lutego 2011  10:30
wynik postępowania: INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach dziękuje za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych na: „Zaopatrywanie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach w materiały eksploatacyjne do drukarek oraz kserokopiarek”. W trakcie postępowania Zamawiający dokonał oceny ofert na podstawie kryterium: cena - 100%. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 12 ofert. Z udziału w postępowaniu wykluczono 3 Wykonawców. W wyniku badania i oceny ofert stwierdzono, iż w postępowaniu złożono 5 ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu. W wyniku zakończonego postępowania wyłoniono najkorzystniejszą ofertę: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. „HERMES” Krystyna Szmaglińska, Jadwiga Górnowicz ul. Towarowa 20A 89-620 Chojnice WYNIK: 100 pkt. Uzasadnienie: Zgodnie z zapisem art. 91 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta złożona przez Wykonawcę spełnia wymagania określone w SIWZ i w wyniku oceny przeprowadzonej w oparciu o kryterium wskazane w SIWZ uzyskała największą liczbę punktów. Zamawiający przeprowadził test zgodności materiałów eksploatacyjnych z wymaganiami określonymi w SIWZ. Proponowane materiały eksploatacyjne (równoważne) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Są fabrycznie nowe (posiadają wszystkie cechy nowego, tzn. nie były: uzupełniane, przerabiane, eksploatowane, nie noszą cech otwierania, posiadają nową obudowę, nowe dysze, nowe hermetyczne opakowanie), zaś z dokumentacji producenta (załączonej do złożonej oferty) wynika, iż posiadają one parametry nie gorsze niż produkty oryginalne. Wynik postępowania przetargowego. Oferta nr 1 SPIN Spółka z o.o. ul. Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek Cena oferty brutto 34 252,06 oferta odrzucona Oferta nr 2 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SOLO-KOLOS Zakład Pracy Chronionej ul. Warszawska 363/365, 42-200 Częstochowa Cena oferty brutto107 772,35 Kryterium cena 100%57,19 Oferta nr 3 ADOS Wiesław Mićko ul. Pilotów 3, 80-460 Gdańsk Cena oferty brutto97 644,51 Kryterium cena 100%63,12 Oferta nr 4 F.H.U „GRAWiT” ul. Górny Bór 5, 43-430 Skoczów Cena oferty brutto54 362,31 oferta odrzucona Oferta nr 5 Firma Handlowa KOMAX 9 Oddział Gdański ul. Towarowa 9, 10-416 Olsztyn Cena oferty brutto105 979,44 Kryterium cena 100%58,15 Oferta nr 6 PHU D.T.S. Drukarki, Tonery, Serwis Paweł Król ul. Północna 3, 31-331 Kraków Cena oferty brutto31 069,80 wykonawca wykluczony, oferta odrzucona Oferta nr 7 Print Maciej Mamel ul. Kotomierska 7, 86-010 Koronowo Cena oferty brutto 25 334,31 oferta odrzucona Oferta nr 8 ATB Polska Teresa Buraczyńska ul. Starachowicka 31 lok. 6, 26-600 Radom Cena oferty brutto 33 186,63 oferta odrzucona Oferta nr 9 P.H. „ALFA” Tomasz Witka ul. Świerkowa 22, Pasieka, 77-200 Miastko Cena oferty brutto 98 872,32 Kryterium cena 62,34 Oferta nr 10 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. „HERMES” Krystyna Szmaglińska, Jadwiga Górnowicz ul. Towarowa 20A, 89-620 Chojnice Cena oferty brutto 61 631,53 Kryterium cena 100 Oferta nar 11 HAPRINT TONERY s.c. Błauciak Dariusz, Skowroński Przemysław Ustowo 40M/14, 70-001 Ustowo Cena oferty brutto 29 516,93 wykonawca wykluczony, oferta odrzucona Oferta nr 12 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski Biuro Handlowe ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz Cena oferty brutto 57 869,56 wykonawca wykluczony, oferta odrzucona Informujemy, iż umowa zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1, tj. nie wcześniej niż w terminie 5 dni od dnia powiadomienia o wyborze oferty.najkorzystniejszej. 




Zaopatrywanie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach w materiały eksploatacyjne do drukarek oraz kserokopiarek

Numer ogłoszenia: 24500 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach , ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchojnice.pl; www.bip22.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrywanie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach w materiały eksploatacyjne do drukarek oraz kserokopiarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne zaopatrywanie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach w materiały eksploatacyjne do drukarek. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listą modeli sprzętu, do której jest przeznaczony oraz terminem ważności. Zamawiający dopuszcza wyłącznie fabrycznie nowe, oryginalne materiały eksploatacyjne. Przez produkt fabrycznie nowy należy rozumieć taki, który posiada wszystkie cechy nowego, tzn. nie był: uzupełniany, przerabiany, eksploatowany. Przedmiot zamówienia nie może nosić cech otwierania, musi posiadać nową obudowę, nowe dysze, nowe hermetyczne opakowanie. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, tzn. innego niż podany (z nazwy) w załączniku 1 do SIWZ pod warunkiem, że posiada on takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, jak produkt oryginalny. Przez produkty równoważne rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie wydajności, nie ograniczające pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników. Zamawiający dopuszcza wyłączne produkty, które w żadnym stopniu nie naruszają praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Nie dopuszcza się możliwości zaoferowania materiałów napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub Unii Europejskiej. Składając ofertę na produkty równoważne, wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające ich równoważność w stosunku do wzorca (produktu oryginalnego). Dokumenty te mogą być wystawione przez zewnętrzne podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia lub przez producenta wskazanego w ofercie produktu równoważnego (specyfikacja towaru). Szczegółowe ilości poszczególnego asortymentu oraz informacje uzupełniające dotyczące przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne winny posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia zainstalowania produktu w urządzeniu (niezależnie od daty zakupu i okresu przechowywania). Podane w załączniku do specyfikacji ilości materiałów eksploatacyjnych są wielkościami orientacyjnymi, oszacowanymi na podstawie zużycia w roku poprzednim, zwiększone proporcjonalnie i mają jedynie charakter informacyjny. Zamawiający w zależności od swoich potrzeb może w okresie obowiązywania umowy zamówić mniejsze ilości materiałów, co nie będzie stanowiło podstawy do zamian cen jednostkowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez wykazanie, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) Wykonawca wykonał, co najmniej 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych o wartości minimum 60 000 zł. Wykonawca poda rodzaj, wartość oraz datę i miejsce wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez wykazanie, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) Wykonawca wykonał, co najmniej 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych o wartości minimum 60 000 zł. Wykonawca poda rodzaj, wartość oraz datę i miejsce wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez wykazanie, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) Wykonawca wykonał, co najmniej 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych o wartości minimum 60 000 zł. Wykonawca poda rodzaj, wartość oraz datę i miejsce wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Składając ofertę na produkty równoważne, wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające ich równoważność w stosunku do wzorca (produktu oryginalnego). Dokumenty te mogą być wystawione przez zewnętrzne podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia lub przez producenta wskazanego w ofercie produktu równoważnego (specyfikacja towaru). W celu umożliwienia Zamawiającemu stwierdzenia czy spełniają one wymogi równoważności, wykonawca dołączy do oferty wymienione powyżej dokumenty w odniesieniu zarówno do zamiennika, jak i wzorca. Z porównania treści dwóch dokumentów (np. dwóch specyfikacji wystawionych przez producenta produktu oryginalnego i producenta zamiennika) musi bezsprzecznie wynikać, że produkt równoważny posiada nie gorsze parametry niż produkt oryginalny w zakresie wydajności określonej liczbą stron formatu A4 przy wartości procentowej zabarwienia określonej w specyfikacji produktu oryginalnego. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłożenia zbiorczych specyfikacji obejmujących więcej niż jeden model urządzenia, o ile pochodzić one będą bezpośrednio od producenta wyrobu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ul. Lichnowska 5. pokój 27 89-620 Chojnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2011 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ul. Lichnowska 5, Sekretariat pokój nr 13 (I piętro) Chojnice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (513kB) pdf

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- Załącznik nr 1 (57kB) plik

Formularz oferty - Załącznik nr 2 (39kB) plik

Kalkulacja cenowa- Załącznik nr 3 (69kB) plik

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 4 (42kB) plik

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- Załącznik nr 5 (39kB) plik

Wykaz wykonanych dostaw - Załącznik nr 6 (49kB) plik

Zobowiązanie- Załącznik nr 7 (40kB) plik

Wzór umowy - Załącznik nr 8 (58kB) plik

Pełnomocnictwo- Załącznik nr 9 (44kB) plik



INFORMACJA O WPROWADZONYCH ZMIANACH

Dnia 21 lutego 2011 r. wpłynęła do siedziby tut. urzędu pracy informacja o konieczności wprowadzenia korekty w Załączniku nr 1 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz Załączniku nr 3 (Kalkulacja cenowa).

Korekta dotyczy pozycji nr 3 we wskazanych załącznikach:

Kserokopiarka Brother DCP8065DN (Toner AT-3170N)

W dokumentacji stanowiącej załączniki do siwz widnieje zapis: Wydajność 7200 stron

Zgodnie z przekazaną informacją - wydajność wskazana przez producenta - 7000 stron


Zamawiający dokonał weryfikacji przekazanych danych i wprowadził korektę w załącznikach do specyfikacji

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załacznik nr 1 - korekta (57kB) plik

Kalkulacja cenowa-Załącznik nr 3 - korekta (69kB) plik

metryczka


Opublikował: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (17 lutego 2011, 14:55:35)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (6 kwietnia 2011, 17:58:28)
Zmieniono: Wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1274