zamówienie na:

Zakup materiałów biurowych

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.251.2p.ALR.2011
wartość: pon. 11.8
termin składania ofert: 18 marca 2011  08:00
wynik postępowania: INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach dziękuje za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych na: Zakup artykułów biurowych. W trakcie postępowania Zamawiający dokonał oceny ofert na podstawie kryterium: cena - 100%. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 6ofert. Z udziału w postępowaniu wykluczono 1 Wykonawcę. W wyniku badania i oceny ofert stwierdzono, iż w postępowaniu złożono 3 ważne oferty niepodlegających odrzuceniu. W wyniku zakończonego postępowania wyłoniono najkorzystniejszą ofertę: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. „HERMES” Krystyna Szmaglińska, Jadwiga Górnowicz ul. Towarowa 20A 89-620 Chojnice WYNIK: 100 pkt. Uzasadnienie: Zgodnie z zapisem art. 91 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta złożona przez Wykonawcę spełnia wymagania określone w SIWZ i w wyniku oceny przeprowadzonej w oparciu o kryterium wskazane w SIWZ uzyskała największą liczbę punktów.Zamawiający przeprowadził test zgodności artykułów z wymaganiami określonymi w SIWZ. Proponowane artykuły biurowe spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wynik postępowania przetargowego.Oferta nr 1 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. „HERMES” Krystyna Szmaglińska, Jadwiga Górnowicz ul. Towarowa 20A, 89-620 Chojnice Cena oferty brutto 44896,84 Kryterium cena 100 Oferta nr 2 Partner XXI PIK Spółka z o.o., ul Fordońska 246 Bydgoszcz Cena oferty brutto 50284,43 Kryterium cena 89,29 Oferta nr 3 Hurtownia OPTIM Piotr Krupka Os. Niepodległości 22, 77-200 Miasto Cena oferty brutto 46602,24 Kryterium cena 96,34 Oferta nr 4 SPIN Sp. z o.o. ul. Łukasiewicza1, 78-400 Szczecinek Cena oferty brutto 42014,03 Wykonawca wykluczony oferta odrzucona, Oferta nr 5 P.H. ALFA Tomasz Witka, ul. Świerkowa 22, 77-200 Miastko Cena oferty brutto 40203,66 Oferta odrzucona, Oferta nr 6 PW JUNIOR ul. Szczecińska 9a, 77-300 Człuchów, Cena oferty brutto 44069,01 oferta odrzucona Informujemy, iż umowa zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1, tj. nie wcześniej niż w terminie 5 dni od dnia powiadomienia o wyborze oferty.najkorzystniejszej.  





Wynik postępowania przetargowego.
Numer ogłoszenia: 78259 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach , ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne zaopatrywanie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach w artykuły biurowe.

1. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe, opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem, dostarczone i wniesione do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego (koszt Wykonawcy).

2. Szczegółowe ilości poszczególnego asortymentu oraz informacje uzupełniające dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

3. W przypadku, gdy w załączonym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia asortyment został podany z nazwy Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, tzn. innego niż podany z nazwy pod warunkiem, że posiada on takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe.

4. Zamawiający dopuszcza wyłączne produkty, które w żadnym stopniu nie naruszają praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Nie dopuszcza się możliwości zaoferowania materiałów skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub Unii Europejskiej.

5. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę materiały winny posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie oceny ofert, zażądania od Wykonawcy(ów) egzemplarza zaoferowanego towaru do testów, w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości co do ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego.

7. Podane w załączniku do specyfikacji ilości artykułów biurowych są wielkościami orientacyjnymi, oszacowanymi na podstawie zużycia w roku poprzednim, zwiększone proporcjonalnie i mają jedynie charakter informacyjny. Zamawiający w zależności od swoich potrzeb może w okresie obowiązywania umowy zamówić mniejsze ilości materiałów, co nie będzie stanowiło podstawy do zamian cen jednostkowych, ani nie będzie podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.

8. W przypadku, gdy zachodzić będzie konieczność odbioru zużytych artykułów lub ich opakowań Wykonawca lub podmiot przez niego wskazany, zobowiązany jest do ich nieodpłatnego odbioru. Odbiór będzie następował po zgłoszeniu (faksem bądź pocztą elektroniczną) w ciągu 5 dni. Z tego tytułu Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów ani odpowiedzialności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) Wykonawca wykonał, co najmniej 1 dostawę artykułów biurowych o wartości minimum 60 000 zł (brutto). Wykonawca poda rodzaj, wartość oraz datę i miejsce wykonania (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) Wykonawca wykonał, co najmniej 1 dostawę artykułów biurowych o wartości minimum 60 000 zł (brutto). Wykonawca poda rodzaj, wartość oraz datę i miejsce wykonania (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) Wykonawca wykonał, co najmniej 1 dostawę artykułów biurowych o wartości minimum 60 000 zł (brutto). Wykonawca poda rodzaj, wartość oraz datę i miejsce wykonania (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ul. Lichnowska 5 pokój 27 89-620 Chojnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ul. Lichnowska 5 pokój 13 89-620 Chojnice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (511kB) pdf

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 (224kB) plik

Formularz oferty - Załacznik nr 2 (39kB) plik

Kalkulacja cenowa - Załacznik nr 3 (262kB) plik

Oświadczenie o spełnieni warunków udziału w postępowaniu - Załacznik nr 4 (42kB) plik

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (39kB) plik

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawców będących osobami fizycznymi - Załacznik 5a (41kB) plik

Wykaz wykonanych dostaw - Załącznik nr 6 (49kB) plik

Zobowiązanie - Załącznik nr 7 (40kB) plik

Wzór umowy - Załącznik nr 8 (57kB) plik

Pełnomocnictwo - Załacznik nr 9 (44kB) plik


Dnia 14.03.2011 r.

Wyjaśnienie do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia

Zamawiający informuje, iż opisana w pozycji 17 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, folia samoprzylepna A4 musi posiadać warstwę przylepną na całej swojej powierzchni.


metryczka


Opublikował: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (9 marca 2011, 14:54:08)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (11 kwietnia 2011, 18:07:11)
Zmieniono: Korekta ogłoszenia o wyborze oferty najkorzystniejszej

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1167