zamówienie na:

Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej:ABC Przedsiębiorczości

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.251.1.2011.ALR
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
termin składania ofert: 23 lutego 2012  08:00
wynik postępowania: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach dziękuje za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych na: „Organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: „ABC Przedsiębiorczości””. Poniżej podajemy informację o wyniku postępowania. W trakcie postępowania Zamawiający dokonał oceny ofert na podstawie kryterium: cena - 100% W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 18 ofert (w tym 4 oferty złożone po terminie zwrócone do nadawcy na podstawie art. 84 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych). Do udziału w postępowaniu dopuszczono 14 ofert. Z udziału w postępowaniu wykluczono 2 Wykonawców. W wyniku badania i oceny ofert stwierdzono, iż w postępowaniu złożono 7 ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu. Wynik postępowania przetargowego. Oferta nr 1 Firma Usługowo Handlowa Joker Zbigniew Olender Centrum Szkoleniowo Doradcze ul. Kołłątaja 11 83-400 Kościerzyna Cena oferty brutto 17 280,00 Kryterium cena: 100 Oferta nr 2 Wiesława Bielecka Placówka Edukacji Ustawicznej „EDU” ul. Radzymińska 2 05-240 Tłuszcz Cena oferty brutto 20 550,00 Kryterium cena: 84,09 Oferta nr 3 In Media Polska Sp. z o.o. Rynek 36/37 50-102 Wrocław Cena oferty brutto 21 600,00 Kryterium cena: 80,00 Oferta nr 4 Akademia Rozwoju Osobowego „PERFECTA” Sp. z o.o. ul. Zachodnia 70 90-403 Łódź Cena oferty brutto 17 100,00 Kryterium cena: oferta odrzucona Oferta nr 5 Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski ul. Przełęcz 51 60-115 Poznań Cena oferty brutto 22 350,00 Kryterium cena: 77,32 Oferta nr 6 O.K. Ośrodek Kursów ul. Sobieskiego 217 84-200 Wejherowo Cena oferty brutto 17 928,00 Kryterium cena: 96,39 Oferta nr 7 Agencja Szkolenia i Promocji Kadr „Supra” Iwona Żbikowska Aleja Wolności 46 84-300 Lębork Cena oferty brutto 23 220,00 Kryterium cena: wykonawca wykluczony, oferta odrzucona Oferta nr 8 Centrum Doradztwa Reklamy Szkoleń CDRS.PL ul. Dworcowa 16/6 72-300 Gryfice Cena oferty brutto 9 000,00 Kryterium cena: oferta odrzucona Oferta nr 9 SALOMON Centrum szkoleniowo-doradcze ul. Dworcowa 1 74-500 Chojna Cena oferty brutto 14 800,00 Kryterium cena: oferta odrzucona Oferta nr 10 Edyta Gleich ul. Orzeszkowej 11/7 41-506 Chorzów Cena oferty brutto 32 280,00 Kryterium cena: wykonawca wykluczony Oferta nr 11 Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji „PRAGMATIC” ul. Warszawska 49 lok. 50 25-531 Kielce Cena oferty brutto 21 600,00 Kryterium cena: 80,00 Oferta nr 12 Bydgoski Zakład Doskonalenia Zawodowego Szkoła Biznesu w Chojnicach ul. Lichnowska 5 89-620 Chojnice Cena oferty brutto 19 622,68 Kryterium cena: 88,06 Oferta nr 13 Fundacja Gospodarcza Pro Europa ul. Warszawska 4/7 87-100 Toruń Cena oferty brutto 16 824,00 Kryterium cena: oferta odrzucona Oferta nr 14 DWCom s.c. Dorota Wołosiuk-Kondratowicz, Waldemar Tabaka Aleja Wolności 30 84-300 Lębork Cena oferty brutto 23 940,00 Kryterium cena: oferta odrzucona Nazwa Wykonawcy Kryterium cena 100% Nazwa Wykonawcy Cena oferty brutto Kryterium cena 100% W wyniku zakończonego postępowania wyłoniono najkorzystniejszą ofertę: Firma Usługowo Handlowa Joker Zbigniew Olender Centrum Szkoleniowo Doradcze ul. Kołłątaja 11 83-400 Kościerzyna Cena 17 280,00 zł W przeliczeniu na 1 uczestnika 144,00 zł WYNIK: 100 pkt. Uzasadnienie: Zgodnie z zapisem art. 91.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta złożona przez Wykonawcę spełnia wymagania określone w SIWZ i w wyniku oceny przeprowadzonej w oparciu o kryterium wskazane w SIWZ uzyskała największą liczbę punktów. W wyniku zakończonego postępowania wyłoniono najkorzystniejszą ofertę: Firma Usługowo Handlowa Joker Zbigniew Olender Centrum Szkoleniowo Doradcze ul. Kołłątaja 11 83-400 Kościerzyna Cena 17 280,00 zł W przeliczeniu na 1 uczestnika 144,00 zł WYNIK: 100 pkt. Uzasadnienie: Zgodnie z zapisem art. 91.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta złożona przez Wykonawcę spełnia wymagania określone w SIWZ i w wyniku oceny przeprowadzonej w oparciu o kryterium wskazane w SIWZ uzyskała największą liczbę punktów. Informujemy, iż umowa sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1, tj. nie wcześniej niż w terminie 5 dni od dnia powiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej.  




               Chojnice: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej:ABC Przedsiębiorczości
                       Numer ogłoszenia: 44878 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
                                   OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach , ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip22.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej:ABC Przedsiębiorczości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: ABC Przedsiębiorczości

2.Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie 120 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach.

3.Szkolenie w zakresie objętym zamówieniem będzie realizowane w 6 grupach na terenie miasta Chojnice.

4.Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego). Możliwość udziału w szkoleniu osób kierowanych przez inne instytucje podejmie Zamawiający po rozpatrzeniu stosownego wniosku.

5. Minimalny zakres szkolenia - opis modułów szkoleniowych:

Wprowadzenie do przedsiębiorczości - podstawowe definicje, cechy przedsiębiorcy itp.

--Wybór nazwy firmy

--Rejestracja firmy krok po kroku:

zgłoszenie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej,

zgłoszenie firmy w Urzędzie Statystycznym,

zgłoszenie firmy w Urzędzie Skarbowym,

zgłoszenie w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych,

pozostałe urzędy i instytucje związane z rejestracją firmy (np. Sanepid, Inspekcja pracy),

przygotowanie pieczątki firmowej,

firmowe konto.

--Koncesja, zezwolenia i inne uprawnienia potrzebne do prowadzenia wybranej działalności gospodarczej

--Wybór formy opodatkowania

--Ubezpieczenia społeczne

--Dokumenty w obrocie gospodarczym

--Promocja i reklama jako klucz do sukcesu firmy.

Uwaga:Podany minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które winny zostać podjęte podczas szkolenia z możliwością ich rozszerzenia.

6.Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 25 godzin zegarowych (z uwzględnieniem podziału na godziny teoretyczne i praktyczne) w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia.

7.Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy.

8.Szczegółowy zakres szkolenia (w tym plan nauczania oraz treści szkolenia), czas trwania, sposób organizacji szkolenia, należy zawrzeć w programie szkolenia, stanowiącym załącznik do siwz.

Program szkolenia musi zawierać informacje odpowiadające wymaganiom §75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z 2010 roku).

9.3-dniowe szkolenie każdej z grup uczestników winno być realizowane od poniedziałku do soboty (z zachowaniem ciągłości zajęć w 3 następujących po sobie dniach tygodnia) w godzinach 8-17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zajęć w niedzielę.

10.Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, etc.

11.Każdy uczestnik szkolenia winien otrzymać na własność: -teczkę skrzydłową format A4, szerokość grzbietu co najmniej 30 mm, wykonaną z wytrzymałej tektury lub tworzywa sztucznego, -notes format A4, minimum 50 kartek, -długopis

12.Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia każdemu z uczestników szkolenia dodatkowych, adekwatnych do treści szkolenia, środków i materiałów dydaktycznych tj. podręczników (opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki - ISBN) oraz skryptów obejmujących czytelne i estetycznie wykonane kserokopie materiałów, a także druków i formularzy niezbędnych przy zakładaniu i prowadzeniu firmy.

13.Materiały dydaktyczne, o których mowa w pkt 11 i 12, muszą być nowe, nieużywane, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo.

14.Każdy uczestnik winien otrzymać imienny identyfikator.

15.Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji szkolenia, zapewni co najmniej:

-salę dydaktyczną wyposażoną w minimum 30 miejsc dla uczestników szkolenia, spełniającą wymogi BHP i ochrony Ppoż;

-osobne stanowiska pracy dla każdego z uczestników,

-dostęp do takiej ilości pomieszczeń, która zapewni możliwość realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia;

-swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody);

-dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk);

-dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenia kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących lub zimnych, łyżeczki.

16.Wykonawca we wszystkie dni szkolenia zapewni uczestnikom ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej.

17.Sale, w których odbywać się będzie szkolenie muszą być przestronne, jasno oświetlone, wyposażone w stoliki i krzesła oraz sprzęt dydaktyczny i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia.

18.Wykonawca zobowiązany będzie do podania dokładnego miejsca realizacji szkolenia (adresu), z podziałem na zajęcia praktyczne i teoretyczne oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla potrzeb danego szkolenia w Programie szkolenia, stanowiącym załącznik do siwz, z uwzględnieniem wymagań zamawiającego.

19.Do realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest podać wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia, objętego przedmiotem umowy. Minimalne wymagania zamawiającego co do kwalifikacji i doświadczenia osób prowadzących szkolenie zostały wskazane w siwz.

20.Każdy uczestnik po pozytywnym zakończeniu szkolenia musi otrzymać zaświadczenie o jego ukończeniu, które powinno zawierać:

- numer z rejestru,

- imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość,

- nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,

- formę i nazwę szkolenia,

- okres trwania szkolenia,

- miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,

- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.

21.Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę(osoby prowadzące nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym.

22.Wykonawca zobowiązany będzie do sprawdzenia efektów szkolenia. Sposób sprawdzania efektów należy wskazać w Programie szkolenia stanowiącym załącznik do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj. zamówienia stanowiącego nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegającego na organizacji i przeprowadzeniu usługi szkoleniowej: ABC Przedsiębiorczości dla maksymalnie 60 uczestników zrealizowanej w nie więcej niż 3 grupach szkoleniowych na terenie miasta Chojnice.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, że wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) i jest on aktualny na dzień składania oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, iż w ciągu ostatnich trzech lat Wykonawca wykonał, co najmniej, trzy prace podobne do przedmiotu zamówienia (zgodnie z zapisem Rozdziału XII pkt 2 ppkt B). W tym celu Wykonawca musi wykazać, że przeprowadził co najmniej 3 szkolenia dla grupy minimum 15-osobowej (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadające swoim rodzajem usłudze szkoleniowej obejmującej zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, o minimalnej liczbie 25 godzin przypadającej na jednego uczestnika. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, iż wykonawca dysponuje lub dysponować będzie lokalem do przeprowadzenia zajęć z minimum 30 stanowiskami wyposażonymi zgodnie z zapisem siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, iż wykonawca dysponuje lub dysponować będzie osobami, które posiadają wykształcenie wyższe oraz min. 3 lata doświadczenia zawodowego (obejmującego zakresem zagadnienia omawiane na szkoleniu będącym przedmiotem niniejszego postępowania). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania wskazanego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ul. Lichnowska 5 pokój 19 89-620 Chojnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2012 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach ul. Lichnowska 5, pokój nr 13 (I piętro) 89-620 Chojnice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (601kB) pdf

Formularz ofertowy - Załacznik nr 1 (51kB) plik

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 (40kB) plik

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Zalącznik nr 3 (40kB) plik

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wykonawców będących osobami fizycznymi - Załącznik nr 3a (42kB) plik

Pełnomocnictwo - Załacznik nr 4 (41kB) plik

Wykaz wykoannych usług szkoleniowych - Załacznik nr 5 (46kB) plik

Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 6 (47kB) plik

Zobowiązanie do współpracy (wykładowcy) - Załącznik nr 7 (41kB) plik

Program szkolenia - Załacznik nr 8 (93kB) plik

Zobowiązanie do współpracy - Załącznik nr 9 (43kB) plik

Kalkulacja kostów szkolenia - Załącznik nr 10 (68kB) plik

projekt umowy - Załącznik nr 11 (64kB) plik

Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania - Załacznik nr 12 (44kB) plik




W dniu 21 lutego 2012 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie następującej treści:

Czy w przypadku złożenia oferty wspólnej, każdy z wykonawców zobowiązany jest do wykazania trzech należycie wykonanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia.


Dnia 22.02.2012 r. Zamawiający udzielił pisemnej odpowiedzi o następującej treści:

Zgodnie z zapisem Rozdziału XI ust. 4 pkt 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj.

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności
  • posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia
  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  • znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

Zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów.






Chojnice: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej:ABC Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 79924 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44878 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej:ABC Przedsiębiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: ABC Przedsiębiorczości 2. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie 120 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach. 3. Szkolenie w zakresie objętym zamówieniem będzie realizowane w 6 grupach na terenie miasta Chojnice..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo Handlowa JOKER Zbigniew Olender Centrum Szkoleniowo Doradcze, ul. Kołłątaja 11, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32280,00

  • Waluta: PLN.





metryczka


Opublikował: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (15 lutego 2012, 08:28:20)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (15 marca 2012, 07:29:16)
Zmieniono: Dodano ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1272