zamówienie na:

Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Spawanie w osłonie CO2 - metoda MAG (135)

zamawiający: PUP Chojnice
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.251.4.2012
wartość: poniożej kwot art. 11 ust. 8
termin składania ofert: 30 kwietnia 2012  09:30
wynik postępowania: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach dziękuje za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych na: Organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: „Spawanie w osłonie CO2 - metoda MAG (135)”. W trakcie postępowania Zamawiający dokonał oceny na podstawie kryteriów: • cena - 50% • doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia =30% • posiadanie certyfikatu jakości usług obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia = 20% W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty. W przedmiotowym postępowaniu nie odrzucono ofert i nie wykluczono żadnego z wykonawców. Wynik postępowania przetargowego. Numer oferty/Wykonawca Cena Kryterium SUMA 1 2 3 Oferta nr 1 STOCZNIA GDAŃSK S.A. ODDZIAŁ MOSTOSTAL CHOJNICE S.A. ul. Przemysłowa 4 89-620 Chojnice 24 175,07 50 30 0 80 Oferta nr 2 Ośrodek Kształcenia Kursowego KURSAL ul. Gimnazjalna 11 89-100 Nakło nad Notecią 28 765,44 42,02 12,35 20 74,37 W wyniku zakończonego postępowania wyłoniono najkorzystniejszą ofertę: STOCZNIA GDAŃSK S.A. ODDZIAŁ MOSTOSTAL CHOJNICE S.A. ul. Przemysłowa 4 89-620 Chojnice WYNIK: 80 pkt. Uzasadnienie: Zgodnie z zapisem art. 91.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta złożona przez Wykonawcę spełnia wymagania określone w SIWZ i w wyniku oceny przeprowadzonej w oparciu o kryterium wskazane w SIWZ uzyskała największą liczbę punktów. Informujemy, iż umowa sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 3 lit. a.  




Chojnice: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Spawanie w osłonie CO2 - metoda MAG (135)

Numer ogłoszenia: 128228 - 2012; data zamieszczenia: 23.04.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ,
ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice,
woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726,
 faks 052 39 50 734.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchojnice.pl; www.bip22.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Spawanie w osłonie CO2 - metoda MAG (135).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Spawanie w osłonie CO2 - metoda MAG (135)
2. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie maksymalnie 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach. Zamawiający dopuszcza możliwość przeszkolenia mniejszej - minimum 10 osobowej grupy.
3. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego). Możliwość udziału w szkoleniu osób kierowanych przez inne instytucje podejmie Zamawiający po rozpatrzeniu stosownego wniosku.
4. Minimalny zakres szkolenia - opis modułów szkoleniowych: - zapoznanie z przepisami BHP, - materiałoznawstwo i maszynoznawstwo, - metody spawania, wykonywanie spoin w różnych pozycjach, - obsługa urządzeń pomocniczych i sprzętu do spawania, - uruchomienie i obsługa stanowiska do spawania, - rysunek techniczny.
Uwaga: W pkt 4 został podany minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które winny zostać podjęte podczas szkolenia z możliwością ich rozszerzenia.
5. Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 210 godzin zegarowych (w tym 160 godzin praktycznych) w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia.
6. Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy.
 7. Szczegółowy zakres szkolenia (w tym plan nauczania oraz treści szkolenia), czas trwania, sposób organizacji szkolenia, należy zawrzeć w programie szkolenia, stanowiącym Załącznik do siwz. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Ponadto program szkolenia musi zawierać informacje odpowiadające wymaganiom §75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 grudnia 2011 roku zmieniająca rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 279, poz. 1641 z 2011 roku).
8. Szkolenie należy zrealizować wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu.
9. Zajęcia dla każdego z uczestników szkolenia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 08:00 - 19:00.
10. Ilość godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być większa niż 8 (godzin zegarowych).
11. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, etc.
12. Szkolenie należy przeprowadzić na terenie miasta Chojnice.
13. Każdy uczestnik szkolenia winien otrzymać na własność: - teczkę skrzydłową na rzep, format A4, (szerokość grzbietu co najmniej 30 mm), wykonaną z wytrzymałej tektury zewnętrznie lakierowanej (lub wykonanej z tworzywa sztucznego), - notes format A4, minimum 80 kartek, - długopis, - odzież ochronną z obuwiem i kaskiem, - odpowiednią ilość materiałów do realizacji zajęć praktycznych w zakresie objętym zamówieniem.
14. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia każdemu z uczestników szkolenia dodatkowych, adekwatnych do treści szkolenia, środków i materiałów dydaktycznych tj. podręczników (opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki - ISBN), skryptów obejmujących czytelne i estetycznie wykonane kserokopie materiałów, itp.
15. Materiały dydaktyczne, o których mowa w pkt 13 i 14, muszą być nowe, nieużywane, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo.
16. Każdy uczestnik winien otrzymać imienny identyfikator.
17. Wykonawca musi dysponować lokalem/ami do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażonym/i, w minimum 12 stanowisk dla uczestników szkolenia.
18. Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji szkolenia, zapewni co najmniej: - sale dydaktyczne, spełniające wymogi BHP i ochrony Ppoż; - osobne stanowiska pracy dla każdego z uczestników, - dostęp do takiej ilości pomieszczeń, która zapewni możliwość realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia, - swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody), - dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk), -dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenia kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących lub zimnych, łyżeczki.
19. Wykonawca we wszystkie dni szkolenia zapewni uczestnikom ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej.
20. Sale, w których odbywać się będzie szkolenie muszą być przestronne, jasno oświetlone, wyposażone w stoliki i krzesła oraz sprzęt dydaktyczny (w tym do praktycznej nauki spawania) i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykazanie, że Wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) i jest on aktualny na dzień składania oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi wykazać, że przeprowadził co najmniej 1 szkolenie dla grupy minimum 10-osobowej (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadające swoim rodzajem usłudze szkoleniowej obejmującej zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, o minimalnej liczbie 100 godzin przypadającej na jednego uczestnika. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Poprzez wykazanie, ze Wykonawca dysponuje lub dysponować będzie minimum 2 osobami, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły min. 1 szkolenie, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia. Osoby ujęte w wykazie kadry dydaktycznej przewidziane do realizacji szkolenia powinny posiadać kwalifikacje i uprawnienia odpowiednie do zakresu przedmiotu zamówienia (w tym przygotowanie pedagogiczne). Ponadto osoby, które będą realizowały część teoretyczną szkolenia, muszą posiadać wykształcenie wyższe. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Poprzez wykazanie, iż Wykonawca dysponuje lub dysponować będzie lokalem do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażonym w minimum 12 stanowisk dla uczestników szkolenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania wskazanego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: koncesję, zezwolenie lub licencję wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 50
2 - Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 30
3 - Posiadanie certyfikatu jakości usług obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
 Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ul. Lichnowska 5 pokój 19 Chojnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ul. Lichnowska 5 pokój 13 Sekretariat Chojnice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (317kB) plik
Formularz ofertowy - Załacznik nr 1 (51kB) plik
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 (40kB) plik
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 (40kB) plik
Oświadczenie wykonawców będących osobami fizycznymi - Załącznik nr 3a (42kB) plik
Pełnomocnictwo - Załącznik nr 4 (41kB) plik
Wykaz wykonanych usług szkoleniowych - Załącznik nr 5 (46kB) plik
Wykaz kadry dydaktycznej - Załącznik nr 6 (46kB) plik
Zobowiązanie do współpracy (wykładowcy) - Załącznik nr 7 (41kB) plik
Program szkolenia - Załącznik nr 8 (93kB) plik
Zobowiązanie do współpracy - Załącznik nr 9 (43kB) plik
Klakulacja kosztów szkolenia - Załącznik nr 10 (67kB) plik
Lista zrealizowanych szkoleń - Ząłącznik nr 11 (55kB) plik
Projekt umowy - Załacznik nr 12 (383kB) pdf
Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania - Załącznik nr 13 (44kB) plik



INFORMACJA DODATKOWA

   W związku z realizacją przetargu nieograniczonego na: "Organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej na: Spawanie w osłonie CO2 -  metoda MAG (135)", Zamawiający informuje, iż do uczestnictwa w w/w szkoleniu przewidział grupę 12 kobiet (zarejestrowanych w tutejszym urzędzie pracy jako osoby bezrobotne).

W przypadku konieczności uzupełnienia grupy, Zamawiający dopuszcza możliwość skierowania do uczestnictwa w e wskazanym szkoleniu również mężczyzn.








OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY



Chojnice: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Spawanie w osłonie CO2 - metoda MAG (135)
Numer ogłoszenia: 185540 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128228 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Spawanie w osłonie CO2 - metoda MAG (135).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Spawanie w osłonie CO2 - metoda MAG (135) 2. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie maksymalnie 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach. Zamawiający dopuszcza możliwość przeszkolenia mniejszej - minimum 10 osobowej grupy. 3. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego). Możliwość udziału w szkoleniu osób kierowanych przez inne instytucje podejmie Zamawiający po rozpatrzeniu stosownego wniosku. 4. Minimalny zakres szkolenia - opis modułów szkoleniowych: - zapoznanie z przepisami BHP, - materiałoznawstwo i maszynoznawstwo, - metody spawania, wykonywanie spoin w różnych pozycjach, - obsługa urządzeń pomocniczych i sprzętu do spawania, - uruchomienie i obsługa stanowiska do spawania, - rysunek techniczny. Uwaga: W pkt 4 został podany minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które winny zostać podjęte podczas szkolenia z możliwością ich rozszerzenia. 5. Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 210 godzin zegarowych (w tym 160 godzin praktycznych) w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia. 6. Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy. 7. Szczegółowy zakres szkolenia (w tym plan nauczania oraz treści szkolenia), czas trwania, sposób organizacji szkolenia, należy zawrzeć w programie szkolenia, stanowiącym Załącznik do siwz. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Ponadto program szkolenia musi zawierać informacje odpowiadające wymaganiom §75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 grudnia 2011 roku zmieniająca rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 279, poz. 1641 z 2011 roku). 8. Szkolenie należy zrealizować wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 9. Zajęcia dla każdego z uczestników szkolenia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 08:00 - 19:00. 10. Ilość godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być większa niż 8 (godzin zegarowych). 11. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, etc. 12. Szkolenie należy przeprowadzić na terenie miasta Chojnice. 13. Każdy uczestnik szkolenia winien otrzymać na własność: - teczkę skrzydłową na rzep, format A4, (szerokość grzbietu co najmniej 30 mm), wykonaną z wytrzymałej tektury zewnętrznie lakierowanej (lub wykonanej z tworzywa sztucznego), - notes format A4, minimum 80 kartek, - długopis, - odzież ochronną z obuwiem i kaskiem, - odpowiednią ilość materiałów do realizacji zajęć praktycznych w zakresie objętym zamówieniem. 14. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia każdemu z uczestników szkolenia dodatkowych, adekwatnych do treści szkolenia, środków i materiałów dydaktycznych tj. podręczników (opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki - ISBN), skryptów obejmujących czytelne i estetycznie wykonane kserokopie materiałów, itp. 15. Materiały dydaktyczne, o których mowa w pkt 13 i 14, muszą być nowe, nieużywane, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. 16. Każdy uczestnik winien otrzymać imienny identyfikator. 17. Wykonawca musi dysponować lokalem/ami do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażonym/i, w minimum 12 stanowisk dla uczestników szkolenia. 18. Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji szkolenia, zapewni co najmniej: - sale dydaktyczne, spełniające wymogi BHP i ochrony Ppoż; - osobne stanowiska pracy dla każdego z uczestników, - dostęp do takiej ilości pomieszczeń, która zapewni możliwość realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia, - swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody), - dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk), -dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenia kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących lub zimnych, łyżeczki. 19. Wykonawca we wszystkie dni szkolenia zapewni uczestnikom ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej. 20. Sale, w których odbywać się będzie szkolenie muszą być przestronne, jasno oświetlone, wyposażone w stoliki i krzesła oraz sprzęt dydaktyczny (w tym do praktycznej nauki spawania) i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STOCZNIA GDAŃSK S.A. ODDZIAŁ MOSTOSTAL CHOJNICE S.A., ul. Przemysłowa 4, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24175,07

  • Oferta z najniższą ceną: 24175,07 / Oferta z najwyższą ceną: 28765,44

  • Waluta: PLN.


metryczka


Opublikował: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (23 kwietnia 2012, 11:29:31)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (4 czerwca 2012, 09:38:13)
Zmieniono: Ogłoszenie o zawarciu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 890