zamówienie na:

Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej:Profesjonalna obsługa biura z modułem księgowości w małych firmach

zamawiający: PUP Chojnice
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.251.7.2012
wartość: poniżej kwot art. 11 ust. 8
termin składania ofert: 2 maja 2012  08:00
wynik postępowania: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach dziękuje za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych na: Organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: „Profesjonalna obsługa biura z modułem księgowości w małych firmach” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013; Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie; Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, „Kapitał ludzki bogactwem regionu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. W trakcie postępowania Zamawiający dokonał oceny na podstawie kryteriów: • cena - 50% • doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia =30% • posiadanie certyfikatu jakości usług obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia = 20% W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 5 ofert. W przedmiotowym postępowaniu odrzucono 2 oferty. Nie wykluczono żadnego z wykonawców. Wynik postępowania przetargowego. Oferta nr 1 O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński ul. Sobieskiego 217 84-200 Wejherowo cena 22 050,00 kryterium 1 - 50 kryterium 2 - 30 kryterium 3 - 20 suma 100 Oferta nr 2 INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja Mariola Wiśniewska ul. Chełmińska 106A/36 86-300 Grudziądz cena 22 394,00 kryterium 1 - 44,77 kryterium 2 - 27,69 kryterium 3 - 10 suma 82,46 Oferta nr EDUK@TOR Kursy i szkolenia Plac Niepodległości 5 86-300 Grudziądz 3 cena 24 000,00 kryterium 1- 41,77 kryterium 2 - 4,61 kryterium 3 - 10 suma 56,38 Oferta nr 4 Uniwersytet „EUR” ul. Chopina 35 82-200 Malbork cena 23 925,00 oferta odrzucona Oferta nr 5 Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC ul. Warszawska 49 lok. 50 25-531 Kielce cena 21 530,00 oferta odrzucona W wyniku zakończonego postępowania wyłoniono najkorzystniejszą ofertę: O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński ul. Sobieskiego 217 84-200 Wejherowo WYNIK: 100 pkt. Uzasadnienie: Zgodnie z zapisem art. 91.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta złożona przez Wykonawcę spełnia wymagania określone w SIWZ i w wyniku oceny przeprowadzonej w oparciu o kryterium wskazane w SIWZ uzyskała największą liczbę punktów. Informujemy, iż umowa sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1, tj. w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.  





Chojnice: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Profesjonalna obsługa biura z modułem księgowości w małych firmach
Numer ogłoszenia: 130402 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach , ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip22.lo.pl;

www.pupchojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Profesjonalna obsługa biura z modułem księgowości w małych firmach.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Profesjonalna obsługa biura z modułem księgowości w małych firmach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie 10 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach.
3. Szkolenie w zakresie objętym zamówieniem będzie realizowane na terenie miasta Chojnice.
4. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego). Możliwość udziału w szkoleniu osób kierowanych przez inne instytucje podejmie Zamawiający po rozpatrzeniu stosownego wniosku.
5. Minimalny zakres szkolenia - opis modułów szkoleniowych: ----Profesjonalna obsługa biura: - redagowanie pism oraz przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, -zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów wewnątrz i na zewnątrz firmy, elektroniczny obieg dokumentów, -obsługa biura z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu biurowego i komputerów wyposażonych w pakiety oprogramowania użytkowego i narzędziowego, w tym: --ewidencja i formatowanie korespondencji biurowej oraz projektowanie arkuszy kalkulacyjnych, --obsługa urządzeń zewnętrznych związanych z obsługą komputera, --przechowywanie i zarządzenie danymi utworzonymi w trakcie pracy, zapisywanie na nośnikach zewnętrznych, --wystawianie faktur, obsługa kasy-banku w firmie w sposób tradycyjny za pomocą programu komputerowego, --obsługa klienta, --organizowanie różnego typu spotkań, ---Ogólne zasady prowadzenia księgowości w małej firmie: -rachunkowość jako system ewidencji gospodarczej, -podmioty zobligowane do stosowania przepisów ustawy o rachunkowości, -zasady rachunkowości, -uproszczone formy ewidencji - karta podatkowa i ryczałt ewidencjonowany, -zasady prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, -podatek VAT - istota, regulacje prawne, ogólne zasady wystawiania dokumentów VAT, rejestry oraz deklaracje VAT, -środki trwałe, klasyfikacja, ewidencja, umorzenie, amortyzacja, -podatek dochodowy od osób fizycznych, zakres podmiotowy, przychody opodatkowane oraz zwolnione, koszty uzyskania przychodów, podstawa opodatkowania, -wybrane elementy podatku dochodowego od osób prawnych, -umiejętności naliczania wynagrodzeń pracowniczych z obsługą programu PŁATNIK, -obowiązująca sprawozdawczość statystyczna, -inwentaryzacja jako narzędzie weryfikacji zapisów w księdze, -obsługa i zastosowanie programów komputerowych mających zastosowanie w księgowości małych firm, ----Elementy wizażu

Uwaga: W pkt 5 został podany minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które winny zostać podjęte podczas szkolenia z możliwością ich rozszerzenia.
6. Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 250 godzin zegarowych (z uwzględnieniem podziału na godziny teoretyczne i praktyczne) w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia.
7. Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy.
8. Szczegółowy zakres szkolenia (w tym plan nauczania oraz treści szkolenia), czas trwania, sposób organizacji szkolenia, należy zawrzeć w programie szkolenia, stanowiącym załącznik do siwz. Program szkolenia musi zawierać informacje odpowiadające wymaganiom §75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 grudnia 2011 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 279, poz. 1641 z 2011 roku).
 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy


III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykazanie, że wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) i jest on aktualny na dzień składania oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W tym celu Wykonawca musi wykazać, że przeprowadził co najmniej 1 szkolenie dla grupy minimum 10-osobowej (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadające swoim rodzajem usłudze szkoleniowej obejmującej zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, o minimalnej liczbie 100 godzin przypadającej na jednego uczestnika. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykazanie, iż wykonawca dysponuje lub dysponować będzie lokalem do przeprowadzenia zajęć, wyposażonym w minimum 10 stanowisk dla uczestników szkolenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykazanie iż wykonawca dysponuje lub dysponować będzie minimum 2 osobami, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły min. 1 szkolenie, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia. Osoby ujęte w wykazie kadry dydaktycznej przewidziane do realizacji szkolenia powinny posiadać kwalifikacje i uprawnienia odpowiednie do zakresu przedmiotu zamówienia. Wszystkie osoby ujęte w wykazie kadry realizującej szkolenie, muszą posiadać wykształcenie wyższe. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania wskazanego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 50
2 - Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 30
3 - Posiadanie certyfikatu jakości usług obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
    
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach


ul. Lichnowska 5 pokój 19


89-620 Chojnice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

02.05.2012 godzina 08:00,

miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach

ul. Lichnowska 5 pokój 13

Sekretariat 89-620 Chojnice..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (327kB) plik

Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 (94kB) plik
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 (81kB) plik
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 (81kB) plik
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Wykonawców będących osobami fizycznymi - Załącznik nr 3a (83kB) plik
Pełnomocnictwo - Załącznik nr 4 (82kB) plik
Wykaz wykoananych usług skoleniowych -Załącznik nr 5 (87kB) plik
Wykaz kadry dydaktycznej - Załącznik nr 6 (88kB) plik
Zobowiązanie do współpracy (wykładowca) - Załacznik nr 7 (83kB) plik
Program szkolenia - Załącznik nr 8 (133kB) plik
Zobowiązanie do współpracy - Załącznik nr 9 (85kB) plik
Kalkulacja kosztów szkolenia - Załącznik nr 10 (109kB) plik
Lista zrealizowanych szkoleń objętych programem zamówienia - Załącznik nr 11 (96kB) plik
Projekt umowy - Załącznik nr 12 (111kB) plik
Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania - Załącznik nr 13 (85kB) plik



W związku z faktem, iż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, zamawiający podjął decyzję o zwiększeniu środków finansowych do ceny najkorzystniejszej oferty.

 Zgodnie z zapisem Ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 93 ust. 1 pkt 4) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia, chyba że może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

 Zwiększenie kwoty finansowej w żadnym stopniu nie naruszy zasady celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków.

 
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

Chojnice: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Profesjonalna obsługa biura z modułem księgowości w małych firmach
Numer ogłoszenia: 210298 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130402 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Profesjonalna obsługa biura z modułem księgowości w małych firmach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Profesjonalna obsługa biura z modułem księgowości w małych firmach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie 10 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach. 3. Szkolenie w zakresie objętym zamówieniem będzie realizowane na terenie miasta Chojnice.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński, ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21530,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00

  • Waluta: PLN.


metryczka


Opublikował: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (24 kwietnia 2012, 13:03:47)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (27 czerwca 2012, 08:51:03)
Zmieniono: Korekta edytorska

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1418