zamówienie na:

Usługa szkoleniowa

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.251.1.2013
wartość: poniżej kwot art. 11 ust.8
termin składania ofert: 23 kwietnia 2013  10:30
wynik postępowania: Część 1 oferta Firmy (nazwa i adres): Bydgoski Zakład Doskonalenia Zawodowego Szkoła Biznesu, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice cena oferty: 653,84 zł brutto za uczestnika, 19615,2 zł brutto za całość zamówienia Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymagania Zamawiającego, otrzymała najwyższą ilość punktów tj . 94,4 i przedstawia wartość cenową, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Część 2 oferta Firmy (nazwa i adres): Bydgoski Zakład Doskonalenia Zawodowego Szkoła Biznesu, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice cena oferty: 940,76 zł brutto za uczestnika, 14111,40 zł brutto za całość zamówienia, Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymagania Zamawiającego, otrzymała najwyższą ilość punktów tj . 100 i przedstawia wartość cenową, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.  




Chojnice: Usługa szkoleniowa
Numer ogłoszenia: 146790 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach , ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 52 39 50 726, faks 52 39 50 734.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://pupchojnice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z 2 części -tematów szkoleń.

Poniżej podział na części:
Część 1 Organizacja i
prowadzenie własnej firmy, dla minimum 20 osób, maksimum 30 osób.

Część 2 Konserwator
z uprawnieniami SEP do 1 kV (eksploatacja) oraz palacza konserwatora kotłów i instalacji C.O. dla 15 osób.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o posiadanie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (art.20 ust.1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.).

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o posiadania wiedzy i doświadczenia tj. zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usług szkoleniowych, na kwotę co najmniej 20 000 zł każda z nich. Usługi szkoleniowe mogą być realizowane w kilku grupach szkoleniowych i powinny obejmować co najmniej: opracowanie programu szkoleniowego, przeprowadzenie szkolenia wraz z przygotowaniem i dostarczeniem materiałów szkoleniowych.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Część 1 Dysponowanie co najmniej: 1 salą dydaktyczną do realizacji zajęć
teoretycznych spełniającą wymogi BHP i ochrony Ppoż oraz przestronną i jasno oświetloną, wyposażoną w: stoliki i krzesła dla minimum 15 uczestników, sprzęt dydaktyczny (w tym minimum 5 kas fiskalnych) i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia, w przypadku zajęć z wykorzystaniem komputera - osobne stanowisko komputerowe (z dostępem do internetu) dla każdego uczestnika przy minimalnej odległości pomiędzy monitorami pracującymi obok siebie nie mniejszej niż 0,5 m oraz wyposażone w legalne oprogramowanie oraz gniazdo USB, niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia, dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk, dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenie kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących i zimnych, łyżeczki.

Część 2 Dysponowanie co najmniej: 1
  salą dydaktyczną, do realizacji zajęć teoretycznych spełniającą wymogi BHP i ochrony Ppoż oraz przestronną i jasno oświetloną, wyposażoną w: stoliki i krzesła dla minimum 15 uczestników, sprzęt dydaktyczny i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia, dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk, dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenie kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących i zimnych, łyżeczki.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o dysponowania dla każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, minimum: Część 12 osobami do realizacji zajęć objętych szkoleniem, posiadającymi wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia, 2 osobami do realizacji zajęć objętych szkoleniem, posiadającymi wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne z przygotowaniem pedagogicznym oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
 1 - Cena - 60
 2 - doświadczenie kadry trenerów - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:1.2.1 zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 1.2.2 zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 1.2.3. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. 1.2.4. wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których strony nie wiedziały przed zawarciem umowy , a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia (zmiany harmonogramu szkoleń). 1.2.5 zmiana terminu realizacji zamówienia, wyłącznie w przypadku opóźnień związanych z procesem rekrutacji uczestników lub na wniosek Wykonawcy, tj. jeżeli zostanie złożony wniosek przez Wykonawcę, z którym Zamawiający podpisze umowę i Zamawiający wyrazi zgodę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip22.lo.pl/?cid=155 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5 | 89-620 Chojnice, pok. nr 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, 89-620 Chojnice ul. Lichnowska 5, w sekretariacie - pokój nr 13 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i prowadzenie własnej firmy.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie
obejmuje organizację i przeprowadzenie szkolenia. Wykonawca również zapewnia wszystkim uczestnikom: materiały szkoleniowe szczegółowo opisane dla każdej z części , ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej. Wykonawca pokrywa również koszty: ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników, uczestników, o ile Zamawiający zawarł takie wymagania w Załączniku nr 1 do SIWZ dla poszczególnej części zamówienia.
Miejsce realizacji szkolenia:teren miasta Chojnice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwator z uprawnieniami SEP do 1 kV (eksploatacja) oraz palacza - konserwatora kotłów i instalacji C.O.

 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie
obejmuje organizację i przeprowadzenie szkolenia. Wykonawca również zapewnia wszystkim uczestnikom: materiały szkoleniowe szczegółowo opisane dla każdej z części , ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej. Wykonawca pokrywa również koszty: ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników, uczestników, o ile Zamawiający zawarł takie wymagania w Załączniku nr 1 do SIWZ dla poszczególnej części zamówienia.
Miejsce realizacji szkolenia -teren miasta Chojnice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.


Ogłoszenie (276kB) pdf
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (367kB) pdf
Załączniki 2-8 (110kB) plik
Załącznik 9 (64kB) plik






Odpowiedź na zapytanie dot. postępowania (214kB) pdf


Wynik postępowania (691kB) pdf
Sprostowanie do zawiadomienia o wyborze oferty (691kB) pdf



Chojnice: Usługa szkoleniowa
Numer ogłoszenia: 86005 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146790 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie składa się z 2 części -tematów szkoleń. Poniżej podział na części: Część 1 Organizacja i prowadzenie własnej firmy, dla minimum 20 osób, maksimum 30 osób. Część 2 Konserwator z uprawnieniami SEP do 1 kV (eksploatacja) oraz palacza konserwatora kotłów i instalacji C.O. dla 15 osób..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Organizacja i prowadzenie własnej firmy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bydgoski Zakład Doskonalenia Zawodowego Szkoła Biznesu, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31409,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19615,20

  • Oferta z najniższą ceną: 17784,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41448,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Konserwator z uprawnieniami SEP do 1 kV (eksploatacja) oraz palacza - konserwatora kotłów i instalacji C.O.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bydgoski Zakład Doskonalenia Zawodowego Szkoła Biznesu, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14703,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14111,40

  • Oferta z najniższą ceną: 14111,40 / Oferta z najwyższą ceną: 14111,40

  • Waluta: PLN.


metryczka


Opublikował: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (15 kwietnia 2013, 12:06:25)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (23 maja 2013, 07:13:26)
Zmieniono: Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (BZP 86005-2013)

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1231