zamówienie na:

Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Kapitał ludzki bogactwem regionu, ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.771.1.2013
wartość: poniżej kwot art.11 ust.8
termin składania ofert: 23 kwietnia 2013  09:30
wynik postępowania: Część 1 oferta Firmy (nazwa i adres): Stocznia Gdańsk s.a Oddział Mostostal Chojnice, ul Przemysłowa 4, 89-620 Chojnice cena oferty: 1993,53 zł brutto za uczestnika, 39870,60 zł brutto za całość zamówienia Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymagania Zamawiającego, otrzymała najwyższą ilość punktów tj . 100 i przedstawia wartość cenową, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Część 2 oferta Firmy (nazwa i adres): INFO- BIZ Profesjonalna Edukacja Mariola Wiśniewska, ul. Chełmińska 106 a/36, 86-300 Grudziądz cena oferty: 2700 brutto za uczestnika, 27000 zł brutto za całość zamówienia, Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymagania Zamawiającego, otrzymała najwyższą ilość punktów tj . 94,89 i przedstawia wartość cenową, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Część 3 oferta Firmy (nazwa i adres): INFO- BIZ Profesjonalna Edukacja Mariola Wiśniewska, ul. Chełmińska 106 a/36, 86-300 Grudziądz cena oferty: 1430 zł brutto za uczestnika, 21450 zł za całość zamówienia Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymagania Zamawiającego, otrzymała najwyższą ilość punktów tj . 74,71 i przedstawia wartość cenową, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Część 4 oferta Firmy (nazwa i adres): P.U.P. KANN sp. z o.o., ul. Warmińska 1, 60-620 Poznań cena oferty: 3539 zł brutto za uczestnika, 53085 zł za całość zamówienia Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymagania Zamawiającego, otrzymała najwyższą ilość punktów tj . 100 i przedstawia wartość cenową, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Część 5 oferta Firmy (nazwa i adres): Bydgoski Zakład Doskonalenia Zawodowego Szkoła Biznesu, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice cena oferty: 921,41 zł brutto za uczestnika, 23035,25 zł za całość zamówienia Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymagania Zamawiającego, otrzymała najwyższą ilość punktów tj . 100 i przedstawia wartość cenową, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Część 6 oferta Firmy (nazwa i adres): Au Pair ANYA Biuro Edukacyjno - Informacyjne ANYA Consulting s.c, ul. Wrzosowa 5, 62-010 Pobiedziska Letnisko cena oferty: 2046 zł brutto za uczestnika, 20460 zł za całość zamówienia Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymagania Zamawiającego, otrzymała najwyższą ilość punktów tj . 93,81 i przedstawia wartość cenową, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Część 7 oferta Firmy (nazwa i adres): Bydgoski Zakład Doskonalenia Zawodowego Szkoła Biznesu, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice cena oferty: 1766,69 zł brutto za uczestnika, 17666,90 zł za całość zamówienia Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymagania Zamawiającego, otrzymała najwyższą ilość punktów tj . 100 i przedstawia wartość cenową, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 




Chojnice: Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Kapitał ludzki bogactwem regionu, ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 146578 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach , ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://pupchojnice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Kapitał ludzki bogactwem regionu, ze środków Unii  Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z 7 części -tematów szkoleń. Poniżej podział na części:
Część 1 Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie MAG (135) - 20 osób,
Część 2 Księgowość zaawansowana z wykorzystaniem komputera oraz obsługą programu Płatnik - 10 osób,
Część 3 Merchandising w handlu z obsługą komputera i kas fiskalnych - 15 osób,
Część 4 Operator maszyn do robót ziemnych (do wyboru jedna specjalność: obsługa koparki jednonaczyniowej klasy III lub ładowarki jednonaczyniowej - klasy III lub koparko-ładowarki -wszystkie typy) - 15 osób,
Część 5 Operator wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej - 25 osób,
Część 6 Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem języka  niemieckiego - 10 osób,
Część 7 Pracownik hurtowni - magazynu z obsługą wózków jezdniowych i użytkowych programów komputerowych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o posiadania aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (art.20 ust.1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.).

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o posiadania wiedzy i doświadczenia tj. zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usług szkoleniowych, na kwotę co najmniej 20 000 zł każda z nich. Usługi szkoleniowe mogą być realizowane w kilku grupach szkoleniowych i powinny obejmować co najmniej:
- opracowanie programu szkoleniowego,
- przeprowadzenie szkolenia wraz z przygotowaniem i dostarczeniem materiałów szkoleniowych.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Część 1
Dysponowanie co najmniej: 1 salą do realizacji zajęć teoretycznych wyposażoną w: w stoliki i krzesła dla minimum 20 uczestników, sprzęt dydaktyczny i multimedialny (np. tablicę, plansze, sprzęt audiowizualny) niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia, dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody i środków czystości tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk, dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenia kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących i zimnych, łyżeczki. 1 pomieszczeniem do realizacji zajęć praktycznych mieszczącym się na terenie zakładu przemysłowego lub na terenie warsztatu szkoleniowego dopuszczonego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia lub inną równorzędną instytucję pełniącą nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy, usytuowanym na terenie powiatu chojnickiego, spełniającym wymagania Prawa Budowlanego, warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470 z 2000r.) oraz zgodnym z przepisami ochrony przeciwpożarowej, a także spełniającym wszystkie niżej wymienione wymagania: wysokość pomieszczenia do zajęć praktycznych powinna wynosić co najmniej 3,75 m, na każdego ćwiczącego spawacza powinno przypadać co najmniej 15 m3 wolnej objętości warsztatu, nie zajętej przez urządzenia i sprzęt, na każde stanowisko spawalnicze powinny przypadać co najmniej 2 m2 wolnej powierzchni, nie zajętej przez urządzenia i sprzęt, ściany i strop warsztatu praktycznego oraz wnętrza stanowisk szkoleniowych powinny być pomalowane matowymi farbami,
natomiast ścianki lub parawany stanowisk szkoleniowych powinny być wykonane z materiału niepalnego lub trudno palnego, tłumiącego szkodliwe promieniowanie optyczne i mieć wysokość co najmniej 2 m, z zachowaniem
przy podłodze szczeliny wentylacyjnej, podłoga w warsztacie szkoleniowym i
na stanowisku spawalniczym powinna być wykonana z materiałów niepalnych,
warsztat szkoleniowy powinien być wyposażony w wentylację zapewniającą
skuteczne usuwanie zanieczyszczeń szkodliwych dla zdrowia, warsztat
szkoleniowy powinien być wyposażony w co najmniej 5 oddzielnych stanowisk spawalniczych do szkolenia w zakresie spawania metodą objętą przedmiotem zamówienia (na jedno stanowisko szkoleniowe może przypadać maksimum dwóch szkolonych spawaczy), urządzenia spawalnicze powinny posiadać stan techniczny zapewniający odpowiedni poziom szkolenia, zapewnienie  uczestnikom szkolenia dostępu do szatni i umywalni, pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody i środków czystości tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk, zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenia kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących i zimnych, łyżeczki.

Część 2
Dysponowanie co najmniej: 1 salą dydaktyczną, do realizacji zajęć teoretycznych spełniającą wymogi BHP i ochrony Ppoż oraz przestronną i jasno oświetloną, wyposażoną w: stoliki i krzesła dla minimum 10 uczestników, sprzęt dydaktyczny i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia, w przypadku zajęć z wykorzystaniem komputera - osobne stanowisko komputerowe (z dostępem do internetu) dla każdego uczestnika przy minimalnej odległości pomiędzy monitorami pracującymi obok siebie nie mniejszej niż 0,5 m oraz wyposażone w legalne oprogramowanie oraz gniazdo USB, niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia, dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk, dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenie kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących i zimnych, łyżeczki.

Część 3
Dysponowanie co najmniej, 1 salą dydaktyczną, do realizacji zajęć teoretycznych spełniającą wymogi BHP i ochrony Ppoż oraz przestronną i jasno oświetloną, wyposażoną w: stoliki i krzesła dla minimum 15 uczestników, sprzęt dydaktyczny (w tym minimum 8 kas fiskalnych) i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia, w przypadku zajęć z wykorzystaniem komputera - osobne stanowisko komputerowe (z dostępem do internetu) dla każdego uczestnika przy minimalnej odległości pomiędzy monitorami pracującymi obok siebie nie mniejszej niż 0,5 m oraz wyposażone w legalne oprogramowanie oraz gniazdo USB, niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia, dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk, dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenie kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących i zimnych, łyżeczki

Część 4
Dysponowanie co najmniej: 1 salą dydaktyczną, do realizacji zajęć  teoretycznych spełniającą wymogi BHP i ochrony Ppoż oraz przestronną i jasno oświetloną, wyposażoną w: stoliki i krzesła dla minimum 15 uczestników, sprzęt dydaktyczny i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia, dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk, dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenie kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe
przeznaczone do napojów gorących i zimnych, łyżeczki, 1 placem manewrowym (warunki terenowe umożliwiające odbycie zajęć praktycznych) i parkiem maszynowym, gdzie każdy uczestnik szkolenia będzie miał zagwarantowany dostęp do wybranej przez siebie maszyny (tj. koparkę jednonaczyniową-klasy III lub ładowarkę jednonaczyniową-klasy III lub koparko-ładowarkę) oraz indywidualnych ćwiczeń pod nadzorem instruktora,

Część 5
Dysponowanie co najmniej: 1 salą dydaktyczną dla każdej grupy, do realizacji zajęć teoretycznych spełniającą wymogi BHP i ochrony Ppoż oraz przestronną i jasno oświetloną, wyposażoną w: stoliki i krzesła dla minimum 15 uczestników, sprzęt dydaktyczny i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia, dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk, dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenie kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących i zimnych, łyżeczki, 1 placem manewrowym dla każdej grupy wyposażonym w wózki jezdniowe wraz z osprzętem, w ilości zapewniającej prawidłową realizację zajęć z zakresu praktycznej nauki jazdy, w tym manewrowanie osprzętem wózka oraz wymiany butli gazowej,

Część 6
Dysponowanie co najmniej: 1 salą dydaktyczną, do realizacji zajęć teoretycznych spełniającą wymogi BHP i ochrony Ppoż oraz przestronną i jasno oświetloną, wyposażoną w: stoliki i krzesła dla minimum 10 uczestników, sprzęt dydaktyczny (w tym minimum 1 łóżko z wyposażeniem, 1 fantom, 1 wózek i chodzik inwalidzki) i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia,dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk, dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenie kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących i zimnych, łyżeczki

Część 7
Dysponowanie co najmniej: 1 salą dydaktyczną, do realizacji zajęć teoretycznych spełniającą wymogi BHP i ochrony Ppoż oraz przestronną i jasno oświetloną, wyposażoną w: stoliki i krzesła dla minimum 10 uczestników, sprzęt dydaktyczny (w tym minimum 5 kas fiskalnych) i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia, w przypadku zajęć z wykorzystaniem komputera - osobne stanowisko komputerowe (z dostępem do internetu) dla każdego uczestnika przy minimalnej odległości pomiędzy monitorami pracującymi obok siebie nie mniejszej niż 0,5 m oraz wyposażone w legalne oprogramowanie oraz gniazdo USB, niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia, dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk, dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie
umożliwiające zaparzenie kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących i zimnych, łyżeczki, 1 placem manewrowym wyposażonym w wózki jezdniowe wraz z osprzętem, w ilości zapewniającej prawidłową realizację zajęć z zakresu praktycznej nauki jazdy, w tym manewrowanie osprzętem wózka oraz wymiany butli gazowej,

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Minimalne warunki trenerów:
Część 1: 1 osobą do zajęć teoretycznych posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia, i 2 osobami do zajęć praktycznych posiadającymi: uprawnienia spawacza spoin czołowych blach, potwierdzone ważnym świadectwem egzaminu spawacza według normy PN - EN 287-1 w metodzie spawania i grupie materiałowej, w której będą szkolić,przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z zakresu spawania stali,
Część 2: 2 osobami do realizacji zajęć teoretycznych, posiadającymi wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia,
Część 3: 2 osobami do realizacji zajęć objętych szkoleniem, posiadającymi wykształcenie wyższe lub średnie z przygotowaniem pedagogicznym oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia,
Część 4: minimum 2 osobami w charakterze wykładowców zajęć teoretycznych, posiadających wykształcenie wyższe techniczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia, i -   minimum 2 osobami w charakterze instruktorów posiadających wykształcenie minimum średnie techniczne lub mechaniczne, przygotowanie pedagogiczne, uprawnienia operatora danego rodzaju maszyn do robót ziemnych co najmniej drugiego stopnia oraz doświadczenie w  przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, których wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia lub minimum 3 letni staż pracy jako operator maszyn do robót ziemnych,
Część 5 :2 osobami do realizacji zajęć objętych szkoleniem, posiadającymi wykształcenie wyższe lub średnie z przygotowaniem pedagogicznym oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia,
Część 6 : 1 osobą do realizacji zajęć teoretycznych w zakresie opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi, posiadającą wykształcenie wyższe pielęgniarskie oraz legitymuje się doświadczeniem w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach w zakresie objętym zamówieniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, i 1 osobą do realizacji zajęć z zakresu nauki języka niemieckiego, posiadającą pełne uprawnienia do nauczania języka niemieckiego w szkołach oraz legitymuje się doświadczeniem w co najmniej 2 szkoleniach w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, w zakresie objętym zamówieniem,
Część 7 :2 osobami do realizacji zajęć objętych szkoleniem, posiadającymi wykształcenie wyższe lub średnie z przygotowaniem pedagogicznym oraz doświadczeniem w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia,

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z
informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz  informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
 1 - Cena - 60
 2 - doświadczenie kadry trenerów - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1.2.1 zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej,
1.2.2 zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
1.2.3. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie.
1.2.4 wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych
okoliczności, o których strony nie wiedziały przed zawarciem umowy , a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia (zmiany harmonogramu szkoleń). 1.2.5. zmiana terminu realizacji zamówienia, wyłącznie w przypadku opóźnień związanych z procesem rekrutacji uczestników lub na wniosek Wykonawcy, tj. jeżeli zostanie złożony wniosek przez Wykonawcę, z którym Zamawiający  podpisze umowę i Zamawiający wyrazi zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip22.lo.pl/?cid=155
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5 | 89-620 Chojnice , pok. nr 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 09:30, miejsce: , Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, 89-620 Chojnice ul. Lichnowska 5, w sekretariacie - pokój nr 13 (I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego projektu pn. Kapitał ludzki bogactwem regionu.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie MAG (135).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie
obejmuje organizację i przeprowadzenie szkolenia. Wykonawca również zapewnia wszystkim uczestnikom: materiały szkoleniowe szczegółowo opisane dla każdej z części , ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej. Wykonawca pokrywa również koszty: ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników, ubrań roboczych dla uczestników, o ile Zamawiający zawarł takie wymagania w Załączniku nr 1 dla poszczególnej części zamówienia. Miejsce realizacji - teren powiatu chojnickiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Księgowość zaawansowana z wykorzystaniem komputera oraz obsługą programu Płatnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie
obejmuje organizację i przeprowadzenie szkolenia. Wykonawca również zapewnia wszystkim uczestnikom: materiały szkoleniowe szczegółowo opisane dla każdej z części , ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej. Wykonawca pokrywa również koszty: ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników, ubrań roboczych dla uczestników, o ile Zamawiający zawarł takie wymagania w Załączniku nr 1 dla poszczególnej części zamówienia. Miejsce realizacji zajęć teoretycznych - teren miasta Chojnice. Miejsce realizacji zajęć praktycznych - biura rachunkowe lub działy finansowo-księgowe w firmach usytuowanych na terenie powiatu chojnickiego, w miejscach jak najmniej oddalonych od miejsca zamieszkania uczestników szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Merchandising w handlu z obsługą komputera i kas fiskalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie
obejmuje organizację i przeprowadzenie szkolenia. Wykonawca również zapewnia wszystkim uczestnikom: materiały szkoleniowe szczegółowo opisane dla każdej z części , ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej. Wykonawca pokrywa również koszty: ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników, ubrań roboczych dla uczestników, o ile Zamawiający zawarł takie wymagania w Załączniku nr 1 do SIWZ dla poszczególnej części zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Operator maszyn do robót ziemnych (do wyboru jedna specjalność: obsługa koparki jednonaczyniowej-klasy III lub ładowarki  jednonaczyniowej-klasy III lub koparko-ładowarki -wszystkie typy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie
obejmuje organizację i przeprowadzenie szkolenia. Wykonawca również zapewnia wszystkim uczestnikom: materiały szkoleniowe szczegółowo opisane dla każdej z części , ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej. Wykonawca pokrywa również koszty: ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników, ubrań roboczych dla uczestników, o ile Zamawiający zawarł takie wymagania w Załączniku nr 1 do SIWZ dla poszczególnej części zamówienia.

Miejsce realizacji:
4.1.W przypadku całości realizacji szkolenia poza terenem powiatu chojnickiego Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia zakwaterowanie i całodobowe wyżywienie (śniadanie, dwudaniowy obiad, kolacja) w miejscowości, w której przeprowadzone będzie szkolenie oraz jak najbliżej miejsca odbywania szkolenia. Zakwaterowanie i wyżywienie należy zapewnić również w dni wolne od zajęć w czasie trwania szkolenia, a także w dni przeprowadzenia egzaminów. Koszty takiego zakwaterowania i wyżywienia należy wliczyć w cenę oferty. W cenę oferty należy również wliczyć koszt przejazdu uczestników z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania szkolenia (i z powrotem), jeżeli taki może wystąpić. Wówczas Wykonawca dokona zwrotu wyżej wymienionych kosztów przejazdu uczestnikom szkolenia.
4.2. W przypadku częściowej realizacji szkolenia poza terenem powiatu chojnickiego Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniego środka transportu uczestnikom w celu przejazdu do miejsca szkolenia (i z powrotem) lub zwrócić koszty przejazdu uczestnikom w przypadku ich przejazdu
własnym lub publicznym środkiem lokomocji do miejsca szkolenia (i z powrotem). W dni szkolenia poza terenem powiatu chojnickiego należy zapewnić uczestnikom szkolenia poczęstunek w postaci ciepłego posiłku obiadowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Operator wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie
obejmuje organizację i przeprowadzenie szkolenia. Wykonawca również zapewnia wszystkim uczestnikom: materiały szkoleniowe szczegółowo opisane dla każdej z części , ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej. Wykonawca pokrywa również koszty: ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników, ubrań roboczych dla uczestników, o ile Zamawiający zawarł takie wymagania w Załączniku nr 1 do SIWZ dla poszczególnej części zamówienia. Miejsce realizacji: grupa (15 osób) - teren miasta Chojnice,II grupa (10 osób) - teren miasta Czersk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem języka niemieckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie
obejmuje organizację i przeprowadzenie szkolenia. Wykonawca również zapewnia wszystkim uczestnikom: materiały szkoleniowe szczegółowo opisane dla każdej z części , ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej. Wykonawca pokrywa również koszty: ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników, ubrań roboczych dla uczestników, o ile Zamawiający zawarł takie wymagania w Załączniku nr 1 do SIWZ dla poszczególnej części zamówienia.
Miejsce realizacji szkolenia:
Miejsce realizacji zajęć teoretycznych
- teren miasta Chojnice. Miejsce realizacji zajęć praktycznych - teren powiatu
chojnickiego w jednostkach (placówkach specjalistycznych, zakładach  pielęgnacyjno - opiekuńczych) takich jak np.: Dom Opieki Osób Starszych, Hospicjum. Przydziału do odbycia praktyki dokona instytucja szkoleniowa (Wykonawca) w porozumieniu z uczestnikami szkolenia. Każdy uczestnik kursu musi odbyć praktykę w jednej placówce specjalistycznej. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia praktyki w co najmniej dwóch specjalistycznych placówkach
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pracownik hurtowni - magazynu z obsługą wózków jezdniowych i użytkowych programów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie
obejmuje organizację i przeprowadzenie szkolenia. Wykonawca również zapewnia wszystkim uczestnikom: materiały szkoleniowe szczegółowo opisane dla każdej z części , ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej. Wykonawca pokrywa również koszty: ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników, ubrań roboczych dla uczestników, o ile Zamawiający zawarł takie wymagania w Załączniku nr 1 do SIWZ dla poszczególnej części zamówienia.
Miejsce realizacji zajęć objętych szkoleniem - teren miasta Chojnice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

Ogłoszenie (298kB) pdf
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (600kB) pdf
Załączniki 2-8 (113kB) plik
Załącznik 9 (106kB) plik



Odpowiedź na zapytanie dot. postępowania (214kB) pdf




WYNIK POSTĘPOWANIA (2730kB) pdf
Sprostowanie do ogłoszenia o wyborze oferty (2730kB) pdf





Chojnice: usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Kapitał ludzki bogactwem regionu, ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego:
Numer ogłoszenia: 86001 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146578 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Kapitał ludzki bogactwem regionu, ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego:.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie składa się z 7 części -tematów szkoleń. Poniżej podział na części: Część 1 Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie MAG (135) - 20 osób, Część 2 Księgowość zaawansowana z wykorzystaniem komputera oraz obsługą programu Płatnik - 10 osób, Część 3 Merchandising w handlu z obsługą komputera i kas fiskalnych - 15 osób, Część 4 Operator maszyn do robót ziemnych (do wyboru jedna specjalność: obsługa koparki jednonaczyniowej klasy III lub ładowarki jednonaczyniowej - klasy III lub koparko-ładowarki -wszystkie typy) -15 osób, Część 5 Operator wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej - 25 osób, Część 6 Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem języka niemieckiego - 10 osób, Część 7 Pracownik hurtowni - magazynu z obsługą wózków jezdniowych i użytkowych programów komputerowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego projektu pn. Kapitał ludzki bogactwem regionu..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie MAG (135).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stocznia Gdańsk s.a Oddział Mostostal Chojnice, ul Przemysłowa 4,, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39870,60

  • Oferta z najniższą ceną: 26000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39870,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Księgowość zaawansowana z wykorzystaniem komputera oraz obsługą programu Płatnik.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFO- BIZ Profesjonalna Edukacja Mariola Wiśniewska, ul. Chełmińska 106 a/36, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21839,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Merchandising w handlu z obsługą komputera i kas fiskalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFO- BIZ Profesjonalna Edukacja Mariola Wiśniewska,, ul. Chełmińska 106 a/36, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20785,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12408,60 / Oferta z najwyższą ceną: 21450,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Operator maszyn do robót ziemnych (do wyboru jedna specjalność:obsługa koparki jednonaczyniowej-klasy III lub ładowarki jednonaczyniowej-klasy III lub koparko-ładowarki -wszystkie typy).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.P. KANN sp. z o.o., ul. Warmińska 1,, ul. Warmińska 1, 60-620 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52511,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53085,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53085,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88695,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Operator wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bydgoski Zakład Doskonalenia Zawodowego Szkoła Biznesu,, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21673,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23035,25

  • Oferta z najniższą ceną: 23035,25 / Oferta z najwyższą ceną: 23035,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem języka niemieckiego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Au Pair ANYA Biuro Edukacyjno -Informacyjne ANYA Consulting s.c, , 62-010, ul. Wrzosowa 5, 62-010 Pobiedziska Letnisko, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22380,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20460,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pracownik hurtowni - magazynu z obsługą wózków jezdniowych i użytkowych programów komputerowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bydgoski Zakład Doskonalenia Zawodowego Szkoła Biznesu,, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21555,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17666,90

  • Oferta z najniższą ceną: 17666,90 / Oferta z najwyższą ceną: 17666,90

  • Waluta: PLN.



metryczka


Opublikował: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (15 kwietnia 2013, 12:36:33)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (23 maja 2013, 07:03:46)
Zmieniono: Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (BZP 86001-2013)

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1302