zamówienie na:

Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135)

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.250.3p.2014
wartość: poniżej kwot art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
termin składania ofert: 27 czerwca 2014  08:00
wynik postępowania: W wyniku zakończonego postępowania wyłoniono najkorzystniejszą ofertę: Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL ul. Gimnazjalna 11 89-100 Nakło nad Notecią Cena 39 250,00 WYNIK: 84,18 pkt. Uzasadnienie: Zgodnie z zapisem art. 91.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1473 z późn. zm.) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferty złożone przez Wykonawców spełniają wymagania określone w SIWZ i w wyniku oceny przeprowadzonej w oparciu o kryterium wskazane w SIWZ uzyskały największą liczbę punktów. W związku z faktem, iż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, zamawiający podjął decyzję o zwiększeniu środków finansowych do ceny najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z zapisem Ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 93 ust. 1 pkt 4) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zwiększenie kwoty finansowej w żadnym stopniu nie naruszy zasady celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. 




Chojnice: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej

Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135)
Numer ogłoszenia: 131645 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach , ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchojnice.pl, www.bip22.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.Celem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników z zagadnieniami z zakresu spawania metodą MAG, na poziomie pozwalającym na uzyskanie uprawnień spełniających warunki Polskiej Normy przenoszącej normy europejskie PN-EN 287-1. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie maksymalnie 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach. Szkolenie w części teoretycznej powinno odbyć się w jednej grupie szkoleniowej, natomiast zajęcia praktyczne - minimum w 2 grupach szkoleniowych.

3.Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego). Możliwość udziału w szkoleniu osób kierowanych przez inne instytucje podejmie Zamawiający po rozpatrzeniu stosownego wniosku.

4.Uczestnicy szkoleń muszą mieć zapewniony wysoki poziom kształcenia, niezbędne materiały szkoleniowe, ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej.

5.Szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie z poniższymi wymaganiami:

5.1.Miejsce realizacji:

-Miejsce realizacji zajęć teoretycznych- teren powiatu chojnickiego.

-Miejsce realizacji zajęć praktycznych - na terenie zakładu przemysłowego lub na terenie warsztatu szkoleniowego dopuszczonego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia lub inną równorzędną instytucję pełniącą nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy, usytuowanym na terenie powiatu chojnickiego.

5.2.Program szkolenia musi być zgodny z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub innej równorzędnej instytucji pełniącej nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy i powinien zawierać co najmniej minimalny zakres tematyczny obejmujący 6 modułów szkoleniowych: -zapoznanie z przepisami BHP, -materiałoznawstwo i maszynoznawstwo, -metody spawania, wykonywanie spoin w różnych pozycjach, -obsługę urządzeń pomocniczych i sprzętu do spawania, -uruchomienie i obsługę stanowiska do spawania, -rysunek techniczny.

5.3.Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 210 godzin zegarowych, w tym 160 godzin praktycznych. Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy.

5.4.Szkolenie należy zrealizować wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu.

5.5.Zajęcia dla każdego z uczestników szkolenia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 08:00 - 19:00. Nie dopuszcza się zaplanowania i prowadzenia zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy.

5.6.Ilość godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin zegarowych przypadających na jednego uczestnika.

5.7.Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, etc.

5.8.Wykonawca wyposaża każdego uczestnika szkolenia w nowe, nieużywane, dobre jakościowo zgodne z obowiązującym stanem prawnym, niżej wymienione materiały szkoleniowe:

a)materiały biurowe składające się z:

-teczki skrzydłowej na rzep, format A4, (szerokość grzbietu co najmniej 30 mm), wykonanej z wytrzymałej tektury zewnętrznie lakierowanej lub wykonanej z tworzywa sztucznego,

-notesu format A4, minimum 80 kartek, -długopisu, -identyfikatora,

-zakreślacza,

b)odzież ochronną z obuwiem i kaskiem,

c)materiały do realizacji zajęć praktycznych w zakresie objętym zamówieniem w ilości zapewniającej prawidłową realizację szkolenia,

d) adekwatne do treści programowych środki i materiały dydaktyczne, tj. minimum 1 podręcznik (opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki - ISBN) lub skrypt obejmujący czytelne i estetycznie wykonane kserokopie materiałów z prowadzonych zajęć, itp.

5.9.Materiały szkoleniowe powinny być przekazane każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia lub przed zajęciami w których będą wykorzystywane, za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia

6.Szkolenie winno zakończyć się :

a)wydaniem zaświadczenia o ukończonym szkoleniu zawierającego:

-numer z rejestru,

-imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość,

-nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,

-formę i nazwę szkolenia,

-okres trwania szkolenia,

-miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,

-tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,

-podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, -logo EFS, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację o współfinansowaniu Projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,

b)przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach (lub innej równorzędnej instytucji pełniącej nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy) i wydaniem, po pozytywnym złożeniu egzaminu, książeczki spawacza i świadectwa Egzaminu Spawacza wg PN-EN 287-1 lub PN-EN ISO 9606 w angielskiej lub niemieckiej wersji językowej. Zakres uprawnień należy ująć w Świadectwie Egzaminu Spawacza.

7.Wykonawca ubezpieczy od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika szkolenia, który nie posiada stypendium z tytułu odbywania szkolenia, lub gdy w trakcie szkolenia podejmie zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą i kontynuuje szkolenie, po otrzymaniu odpowiednich informacji od Zamawiającego.

8.Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia obowiązujących logotypów: w pomieszczeniach, w których będzie się odbywać szkolenie, na dokumentach dotyczących realizacji szkolenia oraz materiałach dydaktycznych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W przypadku niemożności umieszczenia logotypu na przedmiotach przekazywanych uczestnikom szkolenia ze względu na strukturę, kształt lub małe rozmiary, np.: długopis, ołówek, Wykonawca zobowiązany jest do trwałego oznakowania opakowania stanowiącego integralną część przekazanych przedmiotów.

9.Koszt badań lekarskich uczestników szkolenia ponosi Zamawiający.

10.Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę/osoby prowadzące nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunek dotyczący posiadania wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (zgodnie Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2014r. , poz. 598) i jest ona aktualny na dzień składania oferty. W celu potwierdzenia posiadania wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania daty uzyskania i numer wpisu do RIS w WUP. Zamawiający dokona oceny na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, iż w ciągu ostatnich trzech lat Wykonawca wykonał, co najmniej, dwie prace podobne do przedmiotu zamówienia (zgodnie z zapisem Rozdziału XII pkt 2 ppkt B). W tym celu Wykonawca musi wykazać, że przeprowadził co najmniej 2 szkolenia dla grupy minimum 10-osobowej (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), każde z nich odpowiadające swoim rodzajem usłudze szkoleniowej obejmującej zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: a) 1 salą do realizacji zajęć teoretycznych wyposażoną w: -stoliki i krzesła dla minimum 15 uczestników, -sprzęt dydaktyczny i multimedialny (np. tablicę, plansze, sprzęt audiowizualny) niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia, -dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody i środków czystości tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk, -dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenia kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących i zimnych, łyżeczki. b) 1 pomieszczeniem do realizacji zajęć praktycznych mieszczącym się na terenie zakładu przemysłowego lub na terenie warsztatu szkoleniowego dopuszczonego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia lub inną równorzędną instytucję pełniącą nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy, usytuowanym na terenie powiatu chojnickiego, spełniającym wymagania Prawa Budowlanego, warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470 z 2000 r.) oraz zgodnym z przepisami ochrony przeciwpożarowej, a także spełniającym wszystkie wymagania wskazane w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wykaże, iż: a) dysponuje lub dysponować będzie:
a) min. 1 osobą do zajęć teoretycznych posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia, i 

b) 2 osobami do zajęć praktycznych posiadającymi: -uprawnienia spawacza spoin czołowych blach, potwierdzone ważnym świadectwem egzaminu spawacza według normy PN - EN 287-1 lub wieloczęściowej normy EN ISO 9606 w metodzie spawania i grupie materiałowej, w której będą szkolić, -doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, z zakresu spawania stali. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Zamawiający nie wyznacza dodatkowych wymagań mających na celu wykazanie spełniania warunku. Podstawą jest złożone oświadczenie.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 50

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Lichnowska 5 p.15 89-620 Chojnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Lichnowska 5 p.13 (Sekretariat) 89-620 Chojnice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

siwz
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (92kB) plik
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (81kB) plik
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (80kB) plik
Załącznik nr 4 - Pełnomocnictwo (82kB) plik
Załącznik nr 5 - Wykaz wykonanych usług szkoleniowych (87kB) plik
Załącznik nr 6 - Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (88kB) plik
Załącznik nr 7 - Zobowiązanie do współpracy (wykładowcy) (82kB) plik
Załącznik nr 8 - Wykaz materiałów oraz potencjału technicznego (114kB) plik
Załącznik nr 9 - Zobowiązanie do współpracy (84kB) plik
Załącznik nr 10 - Kalkulacja kosztów (106kB) plik
Załącznik nr 11 - Projekt umowy (199kB) pdf
Załącznik nr 12 - Wykaz prac przeznaczonych (84kB) plik


Znak: ZP.250.3p.2014.ALR                                                      Chojnice, dnia 23.06.2014



INFORMACJA O ZMIANIE ZAPISÓW SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

         
 Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. 2014, poz. 423) Zamawiający informuje, iż dokonał korekty w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) w zapisie Rozdziału VII. Zamówienia uzupełniające, tj.
  
   Brzmienie pierwotne.
   Rozdział VII. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
   Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj. zamówienia stanowiącego nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegającego na organizacji i przeprowadzeniu usługi szkoleniowej: „ABC Przedsiębiorczości” dla maksymalnie 65 uczestników.
  
   Po korekcie
   Rozdział VII. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
   Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj. zamówienia stanowiącego nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego.
  

   Jednocześnie Zamawiający informuje, iż ww. korekta nie prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówienia w rozumieniu art. 12a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2014 r., poz. 423), zaś zmiana treści siwz nie wymaga wydłużenia czasu na wprowadzenie zmian w ofertach, w związku z czym termin składania ofert pozostaje bez zmian.
                        

siwz



ZP.250.3p.2014.ALR
                                                         Chojnice, 11.07.2014 r.
 
 
 
Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej:
”Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135)”
 
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013; Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie; Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, „Kapitał ludzki bogactwem regionu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
 
 
 
INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO
 
 
 
W związku z faktem, iż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, zamawiający podjął decyzję o zwiększeniu środków finansowych do ceny najkorzystniejszej oferty.
 
 
Zgodnie z zapisem Ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 93 ust. 1 pkt 4) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
 
Zwiększenie kwoty finansowej w żadnym stopniu nie naruszy zasady celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków.


Chojnice, dnia 11.07.2014
 
Znak: ZP.250.3p.5.2014.ALR
 
 
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
 
 
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach dziękuje za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych na: Organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej „Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013; Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej
w regionie; Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, „Kapitał ludzki bogactwem regionu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
                                               
W trakcie postępowania Zamawiający dokonał oceny na podstawie kryteriów:
 
·      cena - 50%
· doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 50%
 
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty. W przedmiotowym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty. Nie wykluczono żadnego z Wykonawców.
Ponadto, działając na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający poprawił oczywiste omyłki rachunkowe w ofertach obu Wykonawców.
 
Wynik postępowania przetargowego.
 
Nazwa Wykonawcy/ Cena oferty brutto/ Kryterium cena/ Liczba przepr. szkoleń/ Kryterium doświadczenie/ Łączna liczba punktów

Oferta nr 1
Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL
ul. Gimnazjalna 11
89-100 Nakło nad Notecią
cena 39 000,00 po poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej 39 250,00 - 34,18 pkt.
liczba szkoleń - 13 (11)-  50 pkt.
Ogółem 84,18

Oferta nr 2
HOJNLAND
Roman Landowski
ul. Sosnowa 7
89-606 Chojniczki
cena 26 830,00-  50,00 pkt.
liczba szkoleń - 7 (5) - 22,73 pkt.
Ogółem 72,73
 
 
W wyniku zakończonego postępowania wyłoniono najkorzystniejszą ofertę:
 
Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL
ul. Gimnazjalna 11
89-100 Nakło nad Notecią
 
Cena 39 250,00
 
WYNIK: 84,18 pkt.
 
Uzasadnienie:

 
Zgodnie z zapisem art. 91.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1473 z późn. zm.) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferty złożone przez Wykonawców spełniają wymagania określone w SIWZ i w wyniku oceny przeprowadzonej w oparciu o kryterium wskazane w SIWZ uzyskały największą liczbę punktów.
 
W związku z faktem, iż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, zamawiający podjął decyzję o zwiększeniu środków finansowych do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z zapisem Ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 93 ust. 1 pkt 4) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zwiększenie kwoty finansowej w żadnym stopniu nie naruszy zasady celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków.
 
 
Informujemy, iż umowa sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1, tj. w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.



                        


Chojnice: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135)
Numer ogłoszenia: 164727 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 131645 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach,
ul. Lichnowska 5,
89-620 Chojnice,
woj. pomorskie,
tel. 52 39 50 726, faks 52 39 50 734.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Celem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników z zagadnieniami z zakresu spawania metodą MAG, na poziomie pozwalającym na uzyskanie uprawnień spełniających warunki Polskiej Normy przenoszącej normy europejskie PN-EN 287-1. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie maksymalnie 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach. Szkolenie w części teoretycznej powinno odbyć się w jednej grupie szkoleniowej, natomiast zajęcia praktyczne - minimum w 2 grupach szkoleniowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego). Możliwość udziału w szkoleniu osób kierowanych przez inne instytucje podejmie Zamawiający po rozpatrzeniu stosownego wniosku.
4. Uczestnicy szkoleń muszą mieć zapewniony wysoki poziom kształcenia, niezbędne materiały szkoleniowe, ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej.
5. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie z poniższymi wymaganiami:
5.1. Miejsce realizacji:
-Miejsce realizacji zajęć teoretycznych- teren powiatu chojnickiego.
-Miejsce realizacji zajęć praktycznych - na terenie zakładu przemysłowego lub na terenie warsztatu szkoleniowego dopuszczonego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia lub inną równorzędną instytucję pełniącą nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy, usytuowanym na terenie powiatu chojnickiego.
5.2. Program szkolenia musi być zgodny z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach
lub innej równorzędnej instytucji pełniącej nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy
i powinien zawierać co najmniej minimalny zakres tematyczny obejmujący 6 modułów szkoleniowych: -zapoznanie z przepisami BHP, -materiałoznawstwo i maszynoznawstwo, -metody spawania, wykonywanie spoin w różnych pozycjach, -obsługę urządzeń pomocniczych i sprzętu do spawania, -uruchomienie i obsługę stanowiska do spawania, -rysunek techniczny.
5.3. Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 210 godzin zegarowych, w tym 160 godzin praktycznych. Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy.
5.4. Szkolenie należy zrealizować wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż
30 godzin zegarowych w tygodniu.
5.5. Zajęcia dla każdego z uczestników szkolenia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 08:00 - 19:00. Nie dopuszcza się zaplanowania i prowadzenia zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy.
5.6. Ilość godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin zegarowych przypadających na jednego uczestnika.
5.7. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, etc.
5.8. Wykonawca wyposaża każdego uczestnika szkolenia w nowe, nieużywane, dobre jakościowo zgodne z obowiązującym stanem prawnym, niżej wymienione materiały szkoleniowe:
a) materiały biurowe składające się z:
-teczki skrzydłowej na rzep, format A4, (szerokość grzbietu co najmniej 30 mm), wykonanej z wytrzymałej tektury zewnętrznie lakierowanej lub wykonanej z tworzywa sztucznego,
-notesu format A4, minimum 80 kartek,
-długopisu,
-identyfikatora,
-zakreślacza,
b) odzież ochronną z obuwiem i kaskiem,
c) materiały do realizacji zajęć praktycznych w zakresie objętym zamówieniem w ilości zapewniającej prawidłową realizację szkolenia,
d) adekwatne do treści programowych środki i materiały dydaktyczne, tj. minimum 1 podręcznik (opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki – ISBN lub skrypt obejmujący czytelne i estetycznie wykonane kserokopie materiałów z prowadzonych zajęć, itp.
5.9. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia lub przed zajęciami w których będą wykorzystywane, za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia
6. Szkolenie winno zakończyć się : a)wydaniem zaświadczenia o ukończonym szkoleniu zawierającego:
-numer z rejestru,
-imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia,
a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość,
-nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
-formę i nazwę szkolenia,
-okres trwania szkolenia,
-miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia
i uzyskanie kwalifikacji,
-tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
-podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
-logo EFS, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację o współfinansowaniu Projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
b)przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach (lub innej równorzędnej instytucji pełniącej nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy) i wydaniem, po pozytywnym złożeniu egzaminu, książeczki spawacza i świadectwa Egzaminu Spawacza wg PN-EN 287-1 lub PN-EN ISO 9606 w angielskiej lub niemieckiej wersji językowej. Zakres uprawnień należy ująć w Świadectwie Egzaminu Spawacza.
7. Wykonawca ubezpieczy od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika szkolenia, który nie posiada stypendium z tytułu odbywania szkolenia, lub gdy w trakcie szkolenia podejmie zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą i kontynuuje szkolenie,
po otrzymaniu odpowiednich informacji od Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia obowiązujących logotypów: w pomieszczeniach, w których będzie się odbywać szkolenie, na dokumentach dotyczących realizacji szkolenia oraz materiałach dydaktycznych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W przypadku niemożności umieszczenia logotypu na przedmiotach przekazywanych uczestnikom szkolenia ze względu na strukturę, kształt lub małe rozmiary, np.: długopis, ołówek, Wykonawca zobowiązany jest do trwałego oznakowania opakowania stanowiącego integralną część przekazanych przedmiotów.
9. Koszt badań lekarskich uczestników szkolenia ponosi Zamawiający.
10. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę/osoby prowadzące nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

* Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak,

 projekt/program:

Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia
oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności
do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIE
NIA: 28.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


* Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL,
ul. Gimnazjalna 11,
89-100 Nakło nad Notecią,
kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

* Cena wybranej oferty: 39250,00

* Oferta z najniższą ceną: 26830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39250,00

* Waluta: PLN.





Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


metryczka


Opublikował: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (18 czerwca 2014, 12:53:33)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (30 lipca 2014, 09:01:02)
Zmieniono: Dodano - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1297