zamówienie na:

dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 137 000 euro
termin składania ofert: 14 września 2007  10:00
wynik postępowania: Powiatowy Urząd Pracy z siedzibą w Chojnicach, ul. Lichnowska 5 informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania za najkorzystniejszą uznano ofertę firmy \\\\\\\"El Toro Bobrowski Blatkiewicz Spółka Jawna\\\\\\\" z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, ul. Racławicka 23. Uzasadnienie wyboru: Oferta spełniała wszystkie wymagane warunki w SIWZ. Oferta była najkorzystniejsza, najniższa cena. Pozostałe oferty przedstawiały się następująco: 1. Przedsiębiorstwo Informatyczne \\\\\\\"KOMNET\\\\\\\", ul. San Carlos, 89-600 Chojnice, kwota netto: 101 527,59 zł, kwota brutto: 123 863,66 zł; 2. System Data Sp. z o. o. ul. Sienkiewicza 42 39-300 Mielec kwota netto: 90 328 zł, kwota brutto: 110 200,16 zł; 3. ZEUS ul. Sobieskiego 7 80-216 Gdańsk kwota netto: 101 350 zł, kwota brutto: 123 647 zł; 4. ALPLAST Sp. j ul. Obozowa 5 78-100 Kołobrzeg kwota netto: 90 800 zł, kwota brutto: 110 776 zł; 5. P. H. U. Balta ul. Słowackiego 37K 80-257 Gdańsk kwota netto: 87 446,07 zł, kwota brutto: 106 687,10 zł; 6. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „LEOTEX” ul. Nowowiejska 3/5 82-300 Elbląg kwota netto: 87 031 zł, kwota brutto: 106 177,82 zł; 7. REK-KOMPUTER ul. Bazyliańska 20 03-203 Warszawa kwota netto: 103 300 zł, kwota brutto: 126 026 zł; 8. SYSTEMY ul. Wiśniowa 2 B 76-200 Słupsk kwota netto: 101 967,23 zł, kwota brutto: 124 400,10 zł; 9. INFOS Systemy Komputerowe ul. Chmielna 81/82 80-748 Gdańsk kwota netto: 93 203 zł, kwota brutto: 113 707,66 zł;  





OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

        Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, zamierza udzielić zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania, w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości poniżej 137 000 euro.
 
I.  Określenie przedmiotu zamówienia wraz z informacją o możliwości składania ofert 
     częściowych.
   
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w
        Chojnicach sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz licencji
        oprogramowania.
    2. Wymagane minimalne parametry technicznego zamawianego sprzętu określa 
        załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
II.  Warunki prowadzenia postępowania.
 
    1.  Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
    2.  Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
    3.  Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
    4.  Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcami będą prowadzone w złotych
         polskich.
    5.  Wniesienie wadium nie jest wymagane.
    6.  Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem
         aukcji elektronicznej.
    7.  Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
    8.  Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
    9.  Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
   10. Oferowane warunki nie mogą być gorsze niż w ofercie publicznej.
 
III.   Termin realizacji zamówienia.
        
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 4 tygodni od daty podpisania umowy.
 
 
IV.   Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
         tych warunków.


    1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
         określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień, tj.:
         1)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
              jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
         2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
              technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
         3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
              zamówienia,
         4)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
              na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
 
    2.  Ocena spełniania tych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na
         podstawie dostarczonych przez Wykonawców dokumentów, tj.:
         1)  aktualny odpis  z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
              ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6
              miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
         2)  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.
              22 ustawy – sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do
              SIWZ;
         3)  aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami składek ZUS i Urzędzie 
              Skarbowym wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
              składania ofert.
 
V.  Kryterium, którym będzie kierował się Zamawiający przy wyborze ofert, wraz z 
      podaniem znaczenia (wagi) tego kryterium.
 
Cena ofertowa (brutto) – 100%.
 
VI.  Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych
        Warunków Zamówienia.
 
    1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie umieszczona na stronie
        Zamawiającego: www.pup.chojnice.info.pl
    2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można również uzyskać bezpłatnie w
        siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach, pok. nr 27, tel. (052) 39 50 730,
        w godzinach 8:00 – 15:00.
    3. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  
        w  dniu 30 sierpnia 2007 r.
 
VII.   Miejsce i termin składania i otwarcia  ofert.
 
    1.  Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy, ul. Lichnowska 5, 
         89-620 Chojnice, pokój nr 13.
    2.  Termin składania ofert upływa dnia 14 września 2007 r. o godz. 10:00.
    3.  Oferty zostaną otwarte w dniu 14 września 2007 r. o godz. 11:00 w pokoju nr 26.
 
VIII.  Termin związania ofertą.
 
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu do składania ofert.

Załączniki:

Modyfikacja Załącznika Nr 3 do SIWZ: w punkcie 4.2 dopisuje się liczbę procesorów: 1.
Jednocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie i upływa dnia 14.09.2007 r. o godz. 10:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.09.2007 r. o godz. 11:00.

Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 07.09.2007 r. (42kB) pdf

Modyfikacja SIWZ z dnia 12-09-2007 r.

Załącznik 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia po zmianach z dnia 12-09-2007 r. (64kB) pdf

Zamawiający dokonuje modyfikacji Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia dodając nastąpujące punkty dotyczące wymaganych certyfikatów oraz obudowy serwerów:
-  1.13
-  2.12
-  3.16
-  3.17
-  4.16
-  4.17
-  5.13
-  7.9

Przedłużenie terminu składania ofert (informacja z dnia 12-09-2007 r.):

Zamawiający zmienia terminy:
-  Składania ofert na dzień: 19.09.2007 r. do godz. 10:00
-  Otwarcia ofert na dzień: 19.09.2007 r. godz. 11:00

Odpowiednie zapisy SIWZ ulegają zmianie.
Miejsce składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

Ogłoszenie o rozstrzygnięciu przetargu na dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowaniad (72kB) pdf

Ogłoszenie o rozstrzygnięciu przetargu na dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania po wniesionym w dniu 02.10.2007 r. proteście jednego z uczestników (75kB) pdf

metryczka


Opublikował: Joanna Stasiak (30 sierpnia 2007, 14:35:18)

Ostatnia zmiana: Joanna Stasiak (11 października 2007, 12:10:58)
Zmieniono: Dodano rozstrzygnięcie przetargu po uwzględnieniu wniesionego protestu uczestnika przetargu.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1648